1392-38

این ازدواج
سر نمی گیرد

1392-32

• شایع است ازدواج جنیفرانیستن و جستین تروکس، سرانجامی نخواهد داشت و به نقطه روشنی نمی رسد.
ایندو درست دو سال است برای ازدواج رسمی خود تاریخ تعیین می کنند، مهمانان را فرا می خوانند، و همه جزئیات جشن را اعلام می نمایند،ولی در آخرین لحظات پشیمان شده و ببعد موکول می کنند. جنیفر قرار بود بهار سال قبل ازدواج کند، بعد به تابستان موکول کرد و سپس به آغاز سال نو و اینک دیگر حرفی درباره آن نمی زند.
می گویند جنیفر به آن نقطه رسیده که ازدواج پایان عشق است وبا تجربه تلخی که از بردپیت دارد بلاتکلیف مانده است.

در شب خداحافظی جی لنو، خیلی ها گریستند

1392-33

• شایع است از یک هفته قبل و سرانجام در شب وداع جی لنو در  Tonight Show، خیلی ها پا به پای او احساساتی شده و گریستند.
چند شب قبل از خداحافظی یکی از دوستداران جی لنو دو بچه گربه شیرین به او هدیه داد و از سراسر امریکا و حتی جهان سیل هدایا بسوی او سرازیر شد.
دراین میان جی پیشنهاد چند برنامه موقتی را بعد از 6 فوریه نپذیرفت ولی میگویند او بعد از یک سفر تفریحی دوباره آغاز می کند ولی کجا و چگونه؟ هیچکس نمی داند.

دینا همسر جدا شده کلینت ایستوود پشیمان است!

1392-34

• شایع است دینا 46 ساله همسر سابق کلینت ایستود 82 ساله، اینروزها بشدت ازجدایی خود پشیمان است ولی کلینت همه درها را بروی او بسته است.
کلینت برسر تهیه ریالتی شو دینا با او درگیر شد و حتی هشدار داد که دور این شورا خط بکشد و دختران کلینت از همسر سابق و دختران مشترک شان را به این شو نکشاند، ولی دینا توجهی نکرد، تا خبردار شد که کلینت نه تنها عشق تازه ای یافته بلکه تقاضای طلاق هم کرده است.
دینا میکوشد با کمک دوستان، کلینت را از ادامه راه طلاق باز دارد، ولی کلینت دیگر حاضر به گذشت نیست.

رکورددار خیانت در میان ستارگان

1392-35

• شایع است چند بازیگر معروف که البته اغلب شان انگلیسی تبار هستند، رکورد خیانت به همسر و یا  دوست دختر و پسر خود را شکسته اند.
دنیل کریگ: که با ساتزوکی میشل ستاره جوان رابطه عاشقانه داشت در سال 2005 پنهانی با سیه نا میلر رابطه داشت قبلا  در سال 2004 هم با کیت موس رابطه داشت و سرانجام سال 2010 میشل را ترک گفت و با راشل وایز ستاره معروف رابطه برقرار کرد و این بار تن به ازدواج داد.
جودلا: بدنبال یک عشق پرشور با سدی فراست ستاره جوان در سال 94 ازدواج کرد و صاحب فرزندانی هم شدند در سال 2003 ضمن رابطه با سیه نا میلر رابطه پنهانی با پرستار بچه هایش دیزی رایت داشت و در سال 2005 در برابر مردم از سیه نا طلب بخشش کرد و اعتراف نمود که به او خیانت کرده است.
سیه نا میلر: از آغاز سال 2000، ابتدا با جودلا ، بعد دنیل کریگ رابطه برقرار کرد، سپس از جودلا و کریگ جدا شد با 3 بازیگر  و خواننده رابطه برقرار کرد، سپس با جودلا دو باره آشتی کرده و باز هم بخاطر خیانت اش جدا شد و به سراغ دو عشق دیگر رفت، به آنها هم خیانت کرد.

برای حفظ شوهرش
 دست به هر ترفندی میزند!

1392-36

• شایع است کامیلا الوز برای حفظ شوهر خود متیو مک کاناهی، دست به هر ترفندی میزند تا رقبا و طنازان هالیوودی، او را بدون شوهر نکنند!
کامیلا که یک سوپرمدل برزیلی است، از روزی که با متیو آشنا شد، همچنان خود را خوش اندام و شیکپوش نگه داشت و طرح های بزرگترین طراحان را بر تن کرد و در همه مراسم هالیوودی با شوهرش ظاهر شد و چشم ها را خیره کرد.
کامیلا روزی 4 ساعت ورزش می کند، رژیم غذایی دارد و در انتخاب لباسهای خود، سلیقه خاصی دارد و خیال می کند که شوهرش مرتب باید مراقب او باشد!

دوست پسر سابق مدانا دچار افسردگی شده!

1392-37

• شایع است «جیزس لوز» 22ساله، که یک سال ونیم دوست پسر مدانا 55 ساله بود، اینروزها دچار افسردگی و انزوای شدید شده است.
اطرافیان جیزس می گویند روزی که مدانا برای اجرای تور خود به برزیل آمد، جیزس یک مدل جوان و موفق و شاد بود،ولی وقتی مدانا از او خوشش آمد و او را با خود به امریکا و انگلیس آورد، همه پیش بینی میکردند، که وقتی مدانا بعد از یک تا دو سال از جیزس خسته بشود و او را رها کند چه بروزش خواهد آمد! چرا که جیزس یک مدل معمولی و تقریبا نیمه گمنام، ناگهان خود را در بالاترین مقام اجتماعی و هنری کنار ستاره ماندنی موزیک و سینما دید و کلی در یک سال بریز و بپاش کرد ولی مدانا بدلیل حرکات بچگانه جیزس و سرزنش دوستداران خود، او را رها کرد و جیزس اینروزها نه می تواند کسی را چون مدانا پیداکند و نه میتواند به قالب گذشته خود برگردد و همین او را منزوی و افسرده ساخته و به گفته اطرافیان امکان خودکشی هم دارد.