1393-35

کورتنی کاکس هم عشق تازه ای یافت

1393-31

• شایع است کورتنی کاکس ستاره سریال های تلویزیونی چون  Cougar Town / Friends سرانجام بعد از 4 سال به مرد دلخواه خود رسید.
کورتنی که بعد از 11 سال زندگی زناشویی از دیوید ارکوئت جدا شد و می گفت دیگر بدنبال عشق نمیرود، ولی به گفته اطرافیان تشنه عشق بود تا با جانی مک داید 49 ساله آشنا شد و خیلی زود بهم دل بستند و اینک کورتنی انگشتری نامزدی را هم به دست کرده است.
کورتنی قبل از اینکه جانی را به حریم خانه خود راه بدهد، دیدگاه دخترش کوکو را جویا شد و بعد زندگی زیر یک سقف را با جانی آغاز نمود.

شان پن اتاقی برای پسرخوانده اش تدارک دید

1393-32

• شایع است نقل و انتقالات تازه در زندگی شان پن وشارلیزترون، خبر از ریشه دار شدن عشق شان میدهد.
می گویند شان در خانه خود در ملیبو یک اتاق مجهز وکامل برای جکسون پسرخوانده شارلیز آماده ساخته از سویی شارلیز گاه در خانه ساحلی شان و گاه درخانه خود در هالیوود، زندگی مشترک شان را ادامه میدهند، ایندو دیگر هیچ روز و شبی را از دست نمیدهند و علاقه جکسون به شان هم به این مسئله کمک کرده است.

بهتر از این پیدا نکردم!

1393-33

• شایع است ماری اوزماند خواننده محبوب و با سابقه، مدعی شده، که بجز همسر اول خود هیچ مردی را لایق تر وعاشق تر پیدا نکرده است!ماری اوزماند که در سال 1985 از همسرش استیوکریگ جدا شد، 26 سال بدنبال یافتن یک مرد ایده ال وازدواج دوم رفت، ولی به نتیجه نرسید و بعد از 26 سال در سال 2011 دوباره با شوهر اول خود ازدواج کرد و گفت بهتر از این مرد پیدا نکردم. درعکس ماری باتفاق همسرش استیو وپسرش متیو دیده میشود.

انتقام کهنه میافارو

1393-34

• شایع است که علاوه بر وودی آلن، چند تن از دوستان مشترک و قدیمی آلن و میافارو همسر سابق اش، بر این عقیده اند ادعای دیلان فارو 21 ساله دختر میا، با تحریک و نقشه انتقام او انجام شده است .
وودی آلن میگوید میافارو سالهاست در پی انتقام از من است و به هر دری میزند و آخرین اقدام اش تحریک دخترش به متهم نمودن من در جهت آزارجنسی و حتی عملی شبیه به تجاوز، در 7 سالگی دیلان است.
آلن و اطرافیان می گویند میافارو یک کینه جوی بدون گذشت است که دست از سر وودی آلن بر نمی دارد.