1395-55

دعای خیر مادر!

1395-50

• شایع است جنیفرلوپز اعتقادات عجیبی دارد، اول اینکه به دعای خیر مادرش اعتقاد دارد و هربار که میخواهد کار بزرگی بکند و یا دست به ریسکی بزند، نظر او را می خواهد و به قول خودش هر بار هم موفق شده است.
اطرافیان جنیفر می گویند مادرش با روابط قبلی اش که منجر به ازدواج شد،مخالف بود ولی جنیفر توجه نکرد و اخیرا نیز او را از ازدواج با «اسمارت دوست پسر جنیفر» بازداشته است!
جنیفرهمه ساله به هر مناسبتی برای مادرش هدایای گران می خرد و او را با خود به شام می برد از جمله دروالنتاین با او به مارمالاد کافه رفت و بعد راهی فروشگاهها شدند و در ضمن مادرش را بدست گرانترین جراحان سپرده تا سرحال و زیبا و جوان جلوه کند.

چرا رابین تیک و پائلا پاتون از هم جدا شدند؟

1395-51

• شایع است علت جدایی ناگهان پائلا پاتون و رابین تیک، از آن رقص سکسی MTV رابین ریالتی سایروس سرچشمه می گیرد.
رابین 37 ساله خواننده و پائلا پاتون ستاره 38 ساله در سال 2002 و با سابقه عشق پرشور 10 ساله دوران دبیرستان، باهم ازدواج کردند، در طی این سالها همیشه عاشق هم ماندند، ولی در شب اهدای جوایز MTV رابین رقص بسیار سکسی و دور ازانتظاری با مایلی سایروس داشت که در همان شب پایه اختلاف و جدایی اش ریخته شد و سرانجام هفته قبل به آخر خط خود رسیدند.

انتظار سایمون کاول بعد از پدر شدن!

1395-52

• شایع است سایمون کاول، بعد از پد رشدن، درانتظار طلاق رسمی لورن سیلورمن از شوهر سابق اش می باشد تا بلافاصله با او ازدواج کند!
سایمون که به گفته اطرافیان برخلاف انتظارشان، یک لحظه از نوزاد جدا نمی شود و در طی دو هفته شب و روز با او بسر میبرد برای حضور در شوی  Britain’s Got Talent به لندن رفت و لورن باید در نیویورک بماند تا در مورد طلاق خود به توافق کامل قانونی برسد و بدنبال آن راهی لندن شود.
همانطور که درجریان بودید، لورن همسر آندرو نزدیک ترین دوست سایمون بود،که اینروزها برای حکم طلاق، مشکلاتی بوجود آورده است.

کیم کارداشیان 4ماه دیگر ازدواج می کند

1395-53

• شایع است امکان بهم خوردن تاریخ ازدواج رسمی کیم کارداشیان و کانی وست وجود دارد!
کیم کارداشیان می گوید دخترش بدلیل شلوغ کاریهایش ، نیازی به لباس های مد روز ندارد، خود در صدد ارائه یک لاین لباس برای نوزادان برآمده و اولین هایش را هم به تن دخترک 4ماهه خود نورت کرده است و از سویی این روزها سخت هیجان زده است چون برای مراسم ازدواج رسمی خود با کانی وست در فرانسه آماده میشود.
خیلی ها پیش بینی کرده اند که اخیرا تنش هایی داشته اند و ممکن است مراسم عروسی شان چون جنیفر انیستن بهم بخورد.

انگشتری نامزدی کجاست؟!

1395-54

• شایع است بعد از 3 سال نامزدی، کیت هادسن با پنهان کردن انگشتری ازدواج خود، امکان ازدواج با مت بلامی را بر هم زده است.
ایندو سال 2010 با هم آشنا شده و بهم دل بسته و بعدنامزد شدند وحتی صاحب پسری شدند که اینک 2 ساله است، اما بیشتر اوقات بدلیل مشغله کاری از هم  دور هستند و مت بلامی در آخرین مصاحبه هایش هیچ سخنی درباره کیت نزده و اخیرا کیت هم انگشتری نامزدی خود را در آورده است.
گلدی هاون مادرکیت می کوشد تا به طریقی جلوی این جدایی را بگیرد ولی هنوز به جایی نرسیده است.