1396-29

آنجلینا جولی در برابر ریسک یک سرطان تازه

1396-30

• شایع است آنجلینا جولی که ماههاقبل بدلیل علائم سرطان سینه، تن به یک عمل جراحی حساس برای برداشتن سینه های خود داد،اینک در برابر یک عمل جراحی دیگر قرار دارد.
آنجلینا که هیجان زده  فیلم تازه خود Maleficent است، می گویداز برداشتن سینه ها پشیمان نیستم درحالیکه او بدلیل علائم سرطان تخمدان چون مادرش(که جان خود را در این راه گذاشت)ناچاراست همین روزها تن به یک عمل جراحی تازه بدهد تا بقولی ریشه های سرطان را در بدن خود بخشکاند.

همراه یک جایزه، خبری خوش هم همراه دارد

1396-31

• شایع است اسکارلت جوهانسن بعد از دریافت جایزه سی و نهمین سالگرد سزار اواردز  Cesar Awards به نامزدش یک خبر هیجان انگیز دارد.
اسکارلت که حدود یکسال است با روزنامه نگار فرانسوی رومین دوریس نامزد شده، هفته قبل بعد از بدست آوردن جایزه بزرگ فرانسه، به او اطلاع داد که حامله است و تا 6ماه ونیم دیگر مهمانی از راه میرسد. می گویند همین خبر، در اصل پایه های ازدواج ایندو را هم ریخت.

باربارا مخالف عشق جاش برولین است!

1396-32

• شایع است باربارا ایسترایسند خواننده و ستاره 71 ساله ، مخالف عشق تازه پسر خوانده خود جاش برولین است.
«جاش» که پسر بزرگ جمزبرولین شوهر بارباراست، بعد از 9 سال زندگی زناشویی از ستاره معروف دایان لین جدا شد و بعد بلافاصله به پرسنال آسیستان خود کاترین بوید پیوست. البته معلوم شد که ایندو از مدتها پیش با هم رابطه داشتند و فاصله سنی حدود 20 سال هم مشکلی میان شان ندارد، ولی باربارا که همیشه مراقب جاش است و او را در هالیوود حمایت کرده، کاترین را مناسب او نمی داند و میکوشد تا شاید جاش را با دایان دوباره آشتی بدهد.

رابطه کلوئه با دوست پسر سابق خواهرش!

1396-33

• شایع است کلوئه کارداشیان که اینروزها ظاهرا زن مجردی است، با دوست پسر سابق کیم خواهرش دیده شده است.
خواننده معروف رپ The Game قبلا مدتی با کیم کارداشیان رابطه عاشقانه داشت بعد از او جدا شد و اینک با کلوئه در محافل خصوصی دیده میشود و البته کیم روی خوش نشان نداد و دوست ندارد دوباره پای «دگیم» به خانواده او باز شود.

بخاطر عشقی تازه خودش را می سازد

1396-34

• شایع است بعد از چند سال، سرانجام پای عشق تازه ای به زندگی مل گیبسون باز شد آنهم زنی بسیار جوان و زیبا و تحصیلکرده.
مل گیبسون اینروزها می کوشد تا خود را برای یک دوره عاشقانه تازه آماده کند و بهمین منظور همه نیروی خود را روی ورزش، تغذیه سالم و دوری از هرگونه مشروب متمرکز کرده است.
آخرین اقدام «مل» یادگیری اسکی روی آب است که خیلی زود آنرا فرا گرفت.