1402-63

گوئنت پالترو بعد از جدایی،
هنوز انگشترش را حفظ کرده!

1402-57

• شایع است که نشانه هایی وجود دارد که با وجود جدایی گوئنت پالترو وکریس مارتین، هنوز آنها دلبستگی های خود را حفظ کرده اند.
ایندو به دلایلی که هنوز صد درصد معلوم نیست، بعد از 10 سال اعلام جدایی کردند،ولی هفته قبل در جشن تولد رابرت دانی جونیور، گوئنت با انگشتری ازدواج خود ظاهر شد و ساعتی بعد کریس با بچه ها وارد شد و تا پایان جشن از هم جدا نشدند.
عده ای این برخورد را احترام و رابطه دیپلماتیک خواندند و عده ای گفتند ایندو احساس می کنند از هم جداشدنی نیستند.

تیلرسویفت، بدنبال شکار تیوجمز

1402-58

• شایع است تیلرسویفت، اینروزها در پی شکار تازه اش تیوجمز بازیگر فیلم پرفروش Divergent  است. ولی انگار تیو روی خوش نشان نداده است.
تیلر در طی 5 سال گذشته همیشه بدنبال چهره های روز بوده و با چند تن آنها از 2 تا 10 ماه رابطه داشته و بعد بدلیلی رابطه را بهم زده است که آخرین آن نوه کندی بود.
تیلر اخیرا از تیو جمز بازیگر جوان روز سینما خوشش آمده، حتی دوستان مشترک خود را واسطه کرده تا ترتیب یک برخورد را بدهند ولی گویا تیو دوست دختر دارد وروی خوش نشان نداده است.

عشق تازه به دیکاپریو ساخته!!

1402-59

• شایع است لئوناردو دیکاپریو بازیگر سرشناس سینما، فقط عاشق سوپرمدل های زیر 25 سال میشود. و اینک سوپرمدل ویکتوریا سیکرت، انگار خیلی به اوساخته! چون براحتی اجازه داده تپل بشود وشکم اش بالا بیاید.
«تونی گران» از سکسی ترین مدل های ویکتوریا بحساب می آید و چنان دل و دین از دیکاپریو برده که دیکاپریو گاه برای دیدارش، بازی در فیلم ها را متوقف می کند وسوار بر هواپیما بسوی او پرواز می کند.

رایان رینولد بسیار حسود است

1402-60

• شایع است حسادت بیش از حد رایان رینولدز نسبت به همسرش بلیک لایولی، او را به مرز کلافگی رسانده است.
میگویند در طی هفته گذشته که بلیک در ونکوور به بازی در فیلم تازه خود Age of Adaline  شبها جلوی دوربین بود، رایان بیش از 5 بار به او سر میزد وگاه فیلمبرداری را متوقف مینمود تا او را ببوسد! همبازی شدن بلیک با میشل هیوزمن، سبب این حسادت شده خصوصا ایندو در فیلم صحنه های عاشقانه و سکسی زیادی دارند.

جان میر حرفهای رکیک میزند ولی…

1402-61

• شایع است جان میر خواننده معروف و دوست پسر کتی بری، از آن مردهایی است که مرتب در خلوت و حتی در جمع، حرفهای رکیک درباره همه چیز و حتی اندام چاق زن ومر دها میزند و خیلی از خانمها هم این شیوه را دوست دارند، کسی هم بدش نمی آید، ولی اخیرا جان از مرز معمول گذشته و یکی دو بار هم کارشان به جر و بحث کشید.
ایندو که بیش از یکسال ونیم است مرتب در حال قهر و آشتی هستند، هنوز درباره آینده روابط شان هیچکس پیش بینی درستی نمی کند ولی مسلما با شناختی که از جان میر داریم، او خیلی زود تر از آنچه تصور میرود، از کتی جدا خواهد شد، ولی بقولی هنوز جانشین خوبی برایش پیدا نکرده است.

جیسون سیگال دور و بر کتی هولمز!

1402-62

• شایع است جیسون سیگال بازیگر معروف تلویزیون و سینما، همیشه در پی شکار زنان معروف دل شکسته در هالیوود است.
جیسون قبلا به میشل ویلیامز در دوران تنهایی و شکست، بعد از مرگ همسرش هیت لچر نزدیک شد و بقولی ضمن تسکین او، چنان سرگرم اش کردکه کارشان به یک رابطه حدود ده ساله شبانه روزی کشید و حتی در قالب پدر تیلدا دختر میشل هم فرو رفت، که البته سرانجامی نداشت.
جیسون اینروزها دور و بر کتی هولمز همسر سابق تام کروز دیده میشود بسیار خود را دلسوز و مسئول و عاشق بچه ها نشان میدهد وهمین سبب شده تا حتی فیلمسازان را به فکر یک فیلم مشترک از ایندو بیاندازد. بهرصورت می گویند جیسون تا به کتی نرسد دست نمی کشد.