1403-92

مایکل داگلاس و کاترین دیگر مشکلی ندارند

1403-85

• شایع است مایکل داگلاس و کاترین زیتاجونز، سرانجام براختلاف نظرهای خود فائق آمدند وتصمیم گرفتند بعد از حدود یکسال زیر یک سقف بروند.
هفته قبل مایکل وکاترین در شب افتتاحیه فیلم تازه استیون سودربرگ  Library در نیویورک نه تنها روی ردکارپت ظاهر شدند، بلکه کنار هم نشستند و دست در دست هم فیلم را تماشا کردند. با یک اتومبیل هم سوی خانه رفتند.

آرزوی 30ساله جنیفرلوپز

1403-91

• شایع است جنیفرلوپزوقتی 30 ساله بود، آرزو داشت روزی در یک صحنه با ریتا مونرو ستاره قدیمی ظاهر شود، چون در تمام دوران کودکی و نوجوانی اش، ریتا، الگو وایده ال او ببازیگری بود.
می گویند سرانجام خود جنیفرترتیبی داد تا در شب دریافت جایزه GLAAD Media Awords  ریتا مورنو روی صحنه بیاید و این جایزه را به جنیفر بدهد و اشکهای او را در آورد.

جری لوئیز به مرز دلگیری رسیده بود

1403-87

• شایع است سالها بود جری لوئیز کمدین 88 ساله، ولی هنوز سرپا و خوش صورت و شاد، در انتظار بود تا از او دعوت کنند دوباره جای دستها و پاهای خود را بر سمنت های هالیوود بلوار برجای بگذارد، ولی انگار دست اندرکاران او را فراموش کرده بودند.
هفته قبل سرانجام جری لوئیز به این آرزوی  بزرگ خود رسید و جزو چهارنفری شد، که برای دومین بار جای دست و پایش روی سمنت ها آمد، بار اول بطور جمعی بود و این بار انفرادی و سبب شد جری بعد از سالها از ته دل  بخندد.

لسلی مان سرانجام شوهرش را رو کرد!

1403-88

• شایع است طی این سالها فعالیت در سینما، لسلی مان، ستاره کمدی، حاضر نبود در هیچ محفل و مجلس جلوی دوربین ها، با شوهر و بچه هایش ظاهر شود.
می گفتند چون لسلی در بعضی فیلم های کمدی، صحنه های ناهنجار و حرفهای رکیک داشته، دلش نمی خواسته با شوهر و بچه هایش در صحنه ای دیده شود، ولی این بار بخاطر فیلم کمدی  The Other Woman در گذر از 40سالگی، به اتفاق شوهر و دو دخترش جلوی دوربین ها ظاهر شد و گفت برای من خانواده در درجه اول قرار دارد، اگر شوهرم راضی به فعالیت من نباشد بکلی دست می کشم!

عشق دائمی که به سرنوشت یک فیلم ارتباط دارد

1403-89

• شایع است عشق داغ اما استون واندرو گارفیلد، به سرنوشت فیلم اسپایدرمن، ارتباط دارد.
ایندو هنگام بازی در این فیلم عاشق هم شدند، با دومین فیلم، عشق شان داغ تر شد و با سومین فیلم بسیار داغ! ولی اطرافیان می گویند اگر همین امروز تهیه این فیلم بدلیلی متوقف شود و یا هرکدام از  فیلم کنار گذاشته شوند، عشق شان هم پایان می گیرد، چون این عشق جنبه تبلیغاتی دارد و پایه و اساس محکم و واقعی ندارد!

بازگشت بوی جورج بعد از 18 سال

1403-90

• شایع است که اعتیاد بوی جورج را از صحنه موزیک سالها دور کرده بود.
اینک بوی جورج خواننده انگلیسی تبار، 52 ساله، درست بعد از 18 سال، با یک آلبوم تازه بنام  This is What I Do  به صحنه موزیک جهانی باز می گردد.
بوی جورج می گوید من دوباره از نو شروع کردم، دارم چهره ام را دوباره سازی می کنم خیلی از مردم فکر می کردند من از سال 84 در کوما فرو رفته ام!
بوی جورج که سالها اسیر اعتیاد بود درست 6 سال است که کاملا پاک شده است و می خواهد با ارکستر قدیمی خود کالچر کلاب نیز روی صحنه ظاهر شود.