1405-38

عکس العمل شدید مردم
نسبت به حرفهای مایلی سایروس

1405-39

• شایع است حرفهای مایلی سایروس در کنسرت بزرگ اروپایی اش، عکس العمل بسیاری را برانگیخت. مایلی سایروس ضمن نکوهش نوجوانان و جوانانی که سیگار می کشند، گفت که سبب ناراحتی شدید ریه و حساسیت های پوستی میشود، ولی در مورد مصرف ماری جوانا و «وید» گفت بد نیست امتحان بکنید!
خیلی از دوستداران مایلی بروی فیس بوک و توئیتر او را سرزنش کرده اند و می گویند حتی ممکن است بروی کنسرت هایش اثر منفی بگذارد.

سالی فیلد حاضر نیست
فیلم اسپایدرمن را ببیند

1405-40

• شایع است سالی فیلد ستاره قدیمی سینما، در هیچ شرایطی حاضر نیست؛ خود را در فیلم اسپایدر من ببیند! چون در این فیلم، سالی حداقل 20 سال مسن تر و شکسته تر از چهره امروزش جلوه می کند.
سالی بعد از بازی در این فیلم در نقش عمه اسپایدرمن، ناگهان متوجه چین و چروک های صورت و گردن خود شده و بلافاصله تن به چند عمل جراحی داده و حداقل 20 سال جوانتر شد وهمین سبب شده بدیدن فیلم اسپایدر من نرود.

چرا جنیفرلوپز دوست پسرش را پنهان کرد؟

1405-41

• شایع است بعضی خبرها و بعضی نیش زبانها، سبب شد جنیفرلوپز 44 ساله، دوست پسر 27 ساله خود را از انظار دور کند!
جنیفر و کاسپراسمارت که حدود دو سال است با هم روابط  عاشقانه دارند، معمولا در همه محافل و مجالس دیده می شدند ولی بدنبال بعضی عکس العمل ها از سوی رسانه ها و اطرافیان، جنیفر ترجیح داده، اسمارت را از دیدها دور کند و تنها به روابط  خصوصی و پنهان و بقولی خانگی خود کفایت نماید چون خیلی ها به این نکته اشاره داشتند که  جنیفر با پسری نصف سن خود رابطه دارد.

80درصد پیش بینی ازدواج !

1405-42

• شایع است صاحبنظران هالیوودی، تا 80درصد پیش بینی می کنند که شان پن و شارلیز ترون تن به ازدواج می دهند.
ایندوکه از حدود 6 ماه قبل روابط عاشقانه خود را آغاز کردند، اینروزها در همه محافل دیده میشوند و اخیرا مادران خود را به یک شام دعوت کردند و سبب دوستی آنها شدند وهمین مسئله احتمال ازدواج را بالا برده است.