1349-85

اختلاف نظر در زندگی زناشویی

• شایع است زندگی آرام رابرت دنیرو و همسرش گریس های تاور، اخیرا دچار طوفان هایی شده است.
ایندو سالهاست بدون هیچ حادثه و اختلاف و درگیری زندگی خود را سپری می کنند، ولی اخیرا بدلیلی که هنوز روشن نشده میان شان اختلاف نظرهایی پیش آمده و در چند محفل هالیوودی ایندو تنها دیده شدند، درحالیکه هیچگاه از هم جدا نمیشدند.
دوستان نزدیک میگویند گریس مخالف سخت کارکردن های رابرت و سفرهای مرتب او به نقاط مختلف است، او میگوید ما به اندازه کافی ثروت داریم که همه عمر راحت زندگی کنیم، بنابراین نیازی به این سختکوشی نیست.

1349-79

وسوسه های تازه در زندگی کریستین

• شایع است اینروزها وسوسه های تازه ای زندگی کریستین استوارت را دچار تشنج کرده است. چون حضور پتریک شوارزنیگر پسر ارنولد در زندگی او عکس العمل هایی را سبب شده است.
روزی که کریستین به رابطه پنهانی ولی گذرا با کارگردان فیلم Snow White یعنی روپرت سندرز اعتراف کرد، به روابط 3 ساله خود با رابرت پتین سن ضربه زد و کار به قهروجدایی کشید، که بعدا با وساطت دوستان با هم آشتی کردند ولی در جشن تولد تیلرلوتنر همبازیش در فیلم Twilight با پتریک 19ساله پسر ارنولد شوارزنیگر روبرو شد و از او جدا نشد،همین حرفها و زمزمه های تازه ای را بوجود آورد و پتین سن، سفر خود را نیمه کاره گذاشته و به لس آنجلس بازگشت تا قضیه را کشف کند.

1349-80

شکوفایی عشق بعداز 20 سال

• شایع است رنی زلویگر ستاره معروف سینما، که در طی 10 سال گذشته 2 ازدواج در 4 رابطه عاشقانه را پشت سر گذاشته، اینروزها دوباره عاشق شده، آنهم عاشق کسی که   20سال پیش بهم دل بسته بودند.
عشق تازه رنی، گیتاریست معروف دویل برام هال است که 20 سال پیش همدیگر را دیدند، مدتی با هم بودند، بعد هرکدام راه جدایی را پیشه کردند تا چند هفته قبل بعد از سالها همدیگر را به آغوش کشیدند و دیگر از هم جدانشدند با توجه به سابقه عاشقی رنی، احتمالا این عشق هم به یکسال نمی کشد!

1349-81

یکی معشوقه ها را به پاریس،دیگری به ایتالیا می برد!

• شایع است دو سه بازیگر و خواننده معروف، هرگاه عاشق می شوند، معشوقه های خود را به اروپا می برند وکلی تفریح می کنند!
از میان این چهره ها، لیوناردودیکاپریو، لندن و پاریس را ترجیح میدهد، برادلی کوپر عاشق پاریس است و همین روزها معشوقه تازه خود سوکی واترهاوس 20 ساله مدل اروپایی را در شهر می چرخاند و چپ و راست می بوسد.
قبلا جستین تیمبرلیک همه معشوقه های خود را به رم می برد تا سرانجام سرو سامان گرفت وبا جسیکا بیل ازدواج کرد. «جورج کلونی» در ایتالیا یک ویلا خریده وهمه معشوقه های خود را به آنجا می برد و معمولا بعد از دو تابستان دورشان را خط می کشد.

1349-82

ترس لیدی گاگا از صحنه

• شایع است بدنبال شکستن استخوان لگن لیدی گاگا، در یک کنسرت، که کاملا پنهانی مانده بود، وی اینک بعد از جراحی از صحنه میترسد.
لیدی گاگا که عمل جراحی را بخوبی پشت سر نهاد، بدلیل اینکه ماهها باید دوره نقاهت را طی کند، از اینکه دوباره روی صحنه بیاید،دچار ترس شده و حتی مربیان ورزشی وپزشکان متخصص که اورا امیدوار کرده اند میگویند لیدی گاگا می ترسد هیچگاه چون گذشته در صحنه ورجه ورجه نکند! البته او ورزشهای مخصوص را آغاز کرده و دوست پسرش تیلر کینی هم به او سواری میدهد،ولی اطرافیان هنوز در بازگشت سریع او به  صحنه تردید دارند.

1349-83