1409-68

هنوز از جدایی خبری نیست

1409-63

• شایع است که جولیا رابرتز وهمسرش دنی مودر، در آستانه جدایی 225 میلیون دلاری هستند.
 این شایعه و یا خبر در خیلی ازنشریات امریکایی نیز منعکس شده است، ولی هر دو این مسئله را تکذیب می کنند.
از روزی که جولیا با دنی ازدواج کرد، درواقع او را از صحنه فیلمبرداری و هالیوود دور کرده و بعنوان سرپرست بچه ها بکار گرفت ولی هر بار سفری پیش می آمد، همه با هم میرفتند اینک دوقلوهای 9 ساله و پسر 6 ساله شان در بهترین شرایط بزرگ شده اند، دنی نیز همیشه کنارجولیا بوده است، حتی اخیرا که خواهر جولیا خودکشی کرد، لحظه ای او را تنها نگذاشت.
می گویند البته خانه نشینی دنی، مشکل ایجاد کرده ولی جولیا در این مورد هم به فکر افتاده است.

بخاطر بچه های خودم
و همه بچه ها این فیلم را بازی  کردم

1409-64

• شایع است آنجلینا جولی فقط بخاطر بچه های خود و همه بچه ها، در فیلم Maleficent در نقش یک جادوگر بازی کرد. وگرنه او در طی 10 سال گذشته دهها سناریوی شبیه به آن را رد کرده است. آنجلینا نه تنها خود، بلکه سه تا از بچه هایش نیز در فیلم بازی دارند و در شب افتتاحیه فیلم در لس آنجلس، برای اولین بار همه خانواده جلوی دوربین ها ظاهر شدند و همه به اتفاق به تماشای فیلم نشستند.
میگویند انجلینا همیشه عاشق بچه ها بود، بدنبال  دوستی و رابطه با بردپیت بدون توجه به ازدواج رسمی، صاحب دو فرزند دیگر و سه فرزندخوانده شد وهنوز دلش می خواهد قبل از ازدواج رسمی، باز هم بچه دار بشود و فقط تا این لحظه، بیماری سرطان او مانع شده و گویا بر آن هم غالب شده است.

رابطه تارانتینو
 و اوما تورمن

1409-65

• شایع است رابطه داغ کوئین تین تاران تینو کارگردان برجسته سینما و اوماتورمن ستاره نامدار که در فستیوال کن رو شد، همه را دچار شگفتی کرده است.
 چون ایندو که بعد از همکاری در فیلم Pulp Fiction حدود 20 سال پیش، زیاد دور و بر هم دیده نمی شدند، ناگهان خیلی بقولی چیک توچیک، حتی در حال بوسه و رقص، در کن آفتابی شدند و بعد هم به اتفاق درهتلی اقامت کردند و باتفاق هم به لس آنجلس بازگشتند.

هلن میرن چرا از بچه دارشدن می ترسد؟

1409-66

شایع است رازی در پشت پرده زندگی خصوصی هلن میرن 68 ساله وجود دارد که سبب شده، او هیچگاه مادر نشود!
از حدود 35 سال پیش که هلن با کارگردان انگلیسی تبار تیلرهاک فورد ازدواج کرد تیلر دلش بچه می خواست،ولی هلن به بهانه های مختلف زیر بار نمی رفت، اینک در 68 سالگی هنوز این راز را فاش نکرده، که چرا از بچه دارشدن می ترسیده است؟
هلن ظاهرا میگوید بیماری از دست دادن فرزند مرا ترسانده و لی این دلیل قانع    کننده ای نیست و در واقع هلن این راز را با خود به بهشت می برد.

اپرا الگو وحامی بزرگ خود را از دست داد

1409-67

• شایع است اینروزها اپرا وینفری، شدیدا غمگین و افسرده است، چون یکی از بزرگترین شخصیت های زندگی خود را از دست داده است.
می گویند «مایا انجلو» 86 ساله، از 20 سالگی بعنوان حامی و الگو و راهنمای بزرگ اپرا در کنارش بود، او را از خیلی تنگناها نجات داده و در یافتن مسیر درست زندگی و کار، بهترین راهنمایش بوده است.
«اپرا» همیشه خود را به مایا میرساند که یکی از برجسته ترین شعرای تاریخ ادبیات امریکا و نویسنده برجسته ای بود و از او در همه زمینه ها راهنمایی می خواست.
بدنبال درگذشت مایا، اپرا تا دو هفته در هیچ محفلی ظاهر نشد.