1411-78

  

گونت پالترو و کریس مارتین
دوباره زیر یک سقف زندگی می کنند

1411-79

• شایع است بعد از تقاضای جدایی گونت پالترو و کریس مارتین در ماه مارچ که خیلی ها فکر می کردند همه چیز تمام شده و بزودی رای دادگاه صادر میشود، هفته قبل دوستان نزدیک ایندو خبر دادند که گونت و کریس دوباره زیر یک سقف با هم زندگی می کنند، بچه هایشان دوروبرشان هستند و انگار نه انگار که تقاضای طلاق به دادگاه داده اند.
گونت به دوستان خود گفته دلم نمی خواهد به این وصلت پایان بدهم، چون هرچه به اطراف نگاه میکنم، از کریس بهترو کاملتر نمی بینم.

سرانجام مرد تازه ای به زندگی
لی میشل وارد شد

1411-80

• شایع است بعد از یکسال که از مرگ و یا خودکشی کوری مونتیت همبازی و دوست پسر لی میشل می گذرد، او سرانجام قلبش را بروی یک مرد تازه باز کرد.
میشل ماهها دچار افسردگی شدید و انزوا شده بود، ولی اخیرا با ماتیو پاتز 30 ساله همه جا دیده میشود و بنظر می آید که خیلی خوشحال و پرانرژی است و حتی به سفر چند روزه هم رفته، تا درمورد این رابطه احساسی مطمئن باشد.

میگ جگر گیر کرده است

1411-81

• شایع است میگ جگر خواننده معروف، اینروزها در مورد یک عشق تازه، کاملا گیر کرده و نمی داند چه باید بکند!
میگ 70 ساله چندی پیش در کنسرت بزرگ رولینگ استونز در ژاپن، با ملانی همریک 27 ساله رقصنده باله آشنا شد، این آشنایی به رابطه نزدیکی ختم شد، بطوری که ملانی همه شب وروز او را پر کرد ولی اطرافیان میگ را بخاطر 43 سال فاصله سنی با ملانی، سرزنش کرده و به او هشدار داده اند که عاقبتی برای چنین رابطه ای نمی بینند. میگ هنوز گیج برجای مانده است.

رابطه جنیفرلوپز در پشت پرده با دوست قدیمی!

1411-82

• شایع است برخلاف ادعای جنیفرلوپز، که بعد از جدایی از کاسپراسمارت، با هیچکس رابطه ندارد، دوستان نزدیک کشف کردند که جنیفر با یک آشنای قدیمی ماکسیم چمرکوفسکی 34 ساله رابطه دارد.
جنیفر 44ساله از سالها قبل با ماکسیم رفاقت دیرین داشت. بعد از جدایی ازکاسپر، به سراغ اولین مردی که رفت، ماکسیم بود، ولی خود میگوید او فقط یک دوست قدیمی است، که پای درد دل من نشسته است!

جدا پینکت روزی 4 ساعت ورزش می کند
تا شوهرش به هیچ زنی نگاه نکند!

1411-83

• شایع است جدا پینکت اسمیت برای حفظ زندگی زناشویی خود، حداقل روزی 4 ساعت ورزش سخت میکند، گاه همزمان به شنا و دویدن هم می پردازد.
به گفته اطرافیان جدا همه این تلاش ها را بخاطر شوهرش ویل اسمیت می کند، تا اندامی شکیل و زیبا داشته باشد، جوان و پر انرژی بماند و با این اقدامات، امکان به شوهرش ندهد تا به هیچ زنی و دختری نگاه کند و به گفته دوستان نزدیک تا امروز کاملا موفق شده است.