1412-66

توصیه الن تیک به پسرش رابین تیک

1412-67

• شایع است بدنبال جدایی رابین تیک خواننده روز، از همسرش پالا پاتون ستاره سینما و تلویزیون، الن تیک بازیگر قدیمی، خودش را از معرکه کنار کشید وفقط توصیه کرد عاقلانه و صبورانه تصمیم بگیرند و سوابق زندگی عاشقانه شان را فراموش نکنند.
اینک رابین پشیمان از جدایی، می خواهد با همسرش آشتی کند ولی خیلی از پل ها را خراب کرده است و نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.
البته حضور رابین در چند موزیک ویدیو وکنسرت از جمله باتفاق مایلی سایروس، در شرایط بسیار سکسی این جدایی را سبب شد.

بچه های مایکل جکسون در آرامش

1412-68

• شایع است از روزی که پریس دختر 16 ساله مایکل اقدام به خودکشی کرده و سپس در یک بیمارستان بستری شد و آنگاه به یک مدرسه  شبانه روزی انتقال یافت، تقریبا زندگی خانواده مایکل بکلی تغییر یافت، چون پریس سربراه شد، به دختری محکم و استوار مبدل گردید، از سویی کاترین مادر بزرگ شان شب و روز برای احقاق حق آنها تلاش کرد، جرمین جکسون عموی بچه ها، از سوی دیگری حامی شان بود. اینک به گفته دوستان و اطرافیان، خانواده جکسون در آرامش بسر می برند و نکته مهم اینکه یک درآمد سالانه 8 میلیون دلاری نیز برایشان آماده است تا نگران هیچ چیز نباشند.

سرانجام زیر یک سقف رفتند

1412-69

• شایع است با به زیر یک سقف رفتن مایکل داگلاس و کاترین زیتاجونز، دومین دوره زندگی ایندو آغاز شد.
ایندو بعد از درمان سرطان مایکل و عود کردن ناراحتی های روانی کاترین و بستری شدن اش ، ناگهان از هم جدا شدند و حدود 9 ماه دور از هم زندگی کردند، ولی بمرور به بهانه دیدار مشترک بچه ها، بعد هم حضور درمراسم ویژه هالیوود، بهم پیوستند و از دو هفته قبل دوباره زیر یک سقف زندگی مشترک خود را شروع کردند وهر دو نیز خوشحال  بنظر می آیند.
می گویند بچه هایشان مهمترین عامل این زندگی مشترک دوباره بودند.

معنای حضور امال علم الدین
در زندگی جورج کلونی

1412-70

• شایع است ورود امال علم الدین  به زندگی  جورج کلونی ، دلایل خاصی دارد که یکی از آنها پیمودن مسیر فرمانداری یکی دو ایالت مهم چون کالیفرنیاست.
اما ماجرا فقط در همین خلاصه نمیشود، چون از شواهد و قرائن بر می آید، که با توجه به تجربیات امال و ارتباطات وسیعی که با مقامات جهانی، سازمان ملل و کشورهای مختلف جهان از جمله خاورمیانه دارد، جورج کلونی مسیر وزارت امور خارجه را طی می کند وحتی یکی دو تا از چهره های سیاسی گفته اند که کلونی به احتمال زیاد وزیر امور خارجه هیلری کلینتون خواهد بود و یا ابتدا شغل فرمانداری را دنبال می کند و بعد به سوی وزارت می رود.