1414-43

غصه بزرگ انجلینا جولی چه بود؟

1414-44

• شایع است آنجلینا جولی، اینروزها بشدت اندوهگین است، چون درست در آستانه نمایش فیلم اش  Unbroken قهرمان اصلی و واقعی فیلم اش درگذشت.
آنجلینا از قصه واقعی لوئیز زامپرینی 97ساله قهرمان جنگ جهانی، فیلم خود را نوشته و کارگردانی کرده، قهرمانی که در زمان جنگ 47 روز در میان دریا گم شده بود و دو سال هم در زندان ژاپنی ها بود.
آنجلینا قصد داشت درنمایش فیلم خود در نقاط مختلف جهان، زامپرینی را هم روی صحنه ها بیاورد ولی اجل مهلت نداد.

چه سیستمی از کلینک های اعتیاد
هالیوودی ها را به مرگ سپرد؟

1414-45

• شایع است سیستمی که در کلینیک های ترک اعتیاد حاکم است، خود ازعوامل مرگ چهره های معروف است.
چند چهره با تجربه در این زمینه می گویند: کوری مانتیت بازیگر جوان سریال موزیکال Glee بعداز چند بار ترک اعتیاد رفت، آخرین بار به اطرافیان خود گفته بود یک ماه بستری شدن و بعد در جامعه رها شدن چاره درد من نیست، من نیاز به بستری شدن طولانی، مراقبت های ویژه و یک عشق و مهر همیشگی کنار خود دارم، وگرنه من بعد از ترک احساس پوچی و تنهایی و بیکسی و بعد هم زیر فشارهای مالی و از دست دادن موقعیت اجتماعی و هنری امثال مرا از پای می اندازد. براستی نیز چنین شد وهمین بلا بر سر فیلیپ سیمورهافمن هم آمد او دقیقا با همین شرایط دوباره خود را چنان در مواد غرق کرد که سوی مرگ رفت و در این میان می گویند هروئین کشنده ترین ماده مخدر در چنین مراحلی است، هم چنانکه دوبازیگر هنرمند را از پای در آورد.

نامزدی برادلی کوپر
 با سوپرمدل سوکی واترهاوس

1414-46

• شایع است سرانجام برادلی  کوپر به تله افتاد وهفته قبل با وجود فرار از نامزدی و ازدواج، با سوپرمدل معروف اروپایی، سوکی واترهاوس نامزد شد.
ایندو چند ماهی است که روابط عاشقانه ای دارند، برادلی سعی داشت این رابطه را بدون پذیرش مسئولیتی ادامه بدهد، ولی وقتی سوکی بیک سفر ده روزه رفت و گفت تا تکلیف اش روشن نشود بر نمی گردد، برادلی انگشتری نامزدی را آماده کرد، گرچه اطرافیان می گویند او اهل ازدواج نیست و بزودی به بهانه ای می گریزد! ولی عده ای هم می گویند سوکی زرنگ تر از این حرفهاست! و دیدیم که هفته قبل رسما نامزد شدند.

شان پن مسیر زندگی
 شارلیزترون را عوض می کند

1414-47

• شایع است شان پن بازیگر و کارگردان صاحب نام سینما، اینروزها با رابطه عاشقانه ای که با شارلیز ترون برقرار کرده، بکلی مسیر زندگی او را هم عوض کرده است.
«شارلیز» را دیگر هیچکس در کلابهای هالیوودی و مهمانی های عجیب و غریب نمی بیند، او بجز زمانی که جلوی دوربین است، همه وقت خود را در کنار شان و پسرخوانده خود می گذراند.
اخیرا شان یک پروژه بزرگ سینمایی را بنام
The Last Race کارگردانی می کند که نقش اول آنرا شارلیز بعهده دارد، نقش بسیار مشکلی که با تلاش شان، مسیر هنری شارلیز را دگرگون میکند و در ضمن شان بمرور شارلیز را به سوی بنیادهای خیریه در افریقا و دیگر نقاط هدایت کرده و در ضمن او را به جمع چهره های سیاسی برده و بقول اطرافیان اگر بزودی شارلیز کاندیدای نمایندگی مجلس هم بشود تعجب نکنید.