1415-30

پیرس برازنان
سالگرد همسرو دخترش را برگزار کرد

1415-36

• شایع است پیرس برازنان جمزباند سابق، همه ساله طی مراسمی اعلام می کند همسر سابق و دخترش همیشه زنده اند و با او سخن می گویند.
برازنان سالگرد درگذشت همسر سابق اش کاساندرا و دخترش شارلوت را طی مراسمی ویژه برگزار می کند تا ثابت کند آنها همیشه زنده اند و حتی یک سال هم غفلت نکرده است.
پیرس می گوید کاساندرا که 39 ساله و شارلوت که 41 ساله بودند، نمونه فرشته های روی زمین بودند، که حتی زمان مرگ هم می خندیدند و می گفتند برای ما گریه نکنید ما همیشه با شما هستیم، عجیب اینکه هر دو به یک نوع سرطان مبتلا شده و زمان مشخصی رفتند.

شارون استون علنا دنبال عشق می گردد!

1415-31

• شایع است اینروزها شارون استون در 56 سالگی، علنا بدنبال عشق می گردد و در هر برنامه تلویزیونی، هر شوی رادیویی و یا برنامه زنده بلافاصله حرف را به عشق می کشد و میگوید من بدنبال یک عشق داغ می گردم اگر سراغ دارید مرا خبر کنید!
هفته قبل در دیداری با ماریولوپز مجری EXTRA گفت حالا که بچه هایم (فرزند خوانده) کوچک هستند من باید به فکر خودم باشم تا در دوران بازنشستگی سایه ای برسرم باشد.

شانزدهمین سالگرد ازدواج

1415-32

• شایع است همه ساله جمزبرولین در سالگرد ازدواج خود با باربارا ایسترایسند، او را بیک نقطه نامعلومی می برد که هنوز کسی حتی رد پای آنها را پیدا نکرده است.
می گویند جمز درواقع باربارا را به محلی می برد که اولین بار با هم عشقبازی کردند، آن هم در یک هتل کوچک دور افتاده که با آن خاطره دارند.
هفته قبل در شانزدهمین سالگرد ازدواج شان، دوباره ایندو غیب شان زد وهیچکس نفهمید کجا رفتند!

سوزان ساراندان 67 ساله با عشق 36 ساله اش!

1415-33

• شایع است خیلی از دوستان نزدیک و همکاران، سوزان ساراندان 67 ساله را بخاطر دوست پسرش جاناتان بریکلین 36 ساله سرزنش می کنند! ولی سوزان میگوید من بعد از جدایی از تیم رابینز هرچه گشتم مردی کاملتر از جاناتان پیدا نکردم، ضمن اینکه ما براستی عاشق هم هستیم و مسئله اینکه جاناتان نصف سن مرا دارد اصلا بحساب نمی آید.
ما در خیلی از موارد اختلاف نظرهایی داریم ولی در عشق وروابط عاشقانه به حد کمال رسیده ایم.

سوفیا خیلی زود جای نامزدش را پر کرد

1415-34

• شایع است سوفیا ورگارا ستاره سریال «مدرن فامیلی» اینروزها با حضور جوی مانگالینو از سریال True Blood زندگیش را پر کرده است.
سوفیا بعد از چند سال از نامزدش نیک لوئب که در آستانه ازدواج بودند، جدا شد و اطرافیان می گفتند ایندو همیشه درحال دعوا و جر و بحث بودند درحالیکه از روزی که سوفیا با جوی آمیخته، بجز صدای خنده، صدای دیگری از آنها شنیده نمیشود.