1419-22

هیلری سوانک به عشق خود رسید!

1419-23

• شایع است هیلری سوانک که بعد از جدایی از همسرش چاد لو، دچارنوعی سردرگمی شد و بعد از رابطه با ایجنت خود، ناگهان دست از هر دوستی ورابطه کشید، سرانجام در 40 سالگی اعلام کرد عاشق شده و درانتظار اولین فرزند خود است.
عشق و همسر آینده هیلری، لورن فلوری است، بعد از دو سال احساس کردند به هم نیاز دارند.

رابطه رابین ویلیامز با بچه هایش

1419-24

• شایع است رابین ویلیامز تا آخرین روزهای زندگی خود با فرزندانش زاکاری، زلدا و کودی روابطش صمیمانه بود، حتی افسردگی و اندوه درونی خود را از آنها پنهان می کرد و سعی داشت آنها نفهمند که در اعتیاد غرق شده است.
می گویند ازدواج های رابین هیچکدام او را راضی وخوشحال نکرد. اولین بار در سال 1988والری و لاردی ، در سال 1993، مارشا گریس ، که حاضر نشد در تنگناهای اعتیاد کنار رابین بماند و در سال 2008 طلاق گرفت، سومین ازدواج با یک گرافیست معروف سوزان شنیدر در سال 2010 بود که ظاهرا زندگی شان آرام بود ولی حادثه مرگ رابین ثابت کرد، این زندگی هم با خوشبختی همراه نبوده است. البته همسر او به خبرنگاران گفته بود که ویلیام دچار بیماری پارکینسون بود و اعلام همین خبر بود که دوستان زیادی از جمله مایکل جی فاکس  و پینک و بسیاری دیگر را راهی حمایت از او کرد.

راز پایداری زندگی زناشویی ان هچ

1419-25

• شایع است جمز توپر شوهر «ان هچ» با برنامه ریزی های خود، کاری کرده که زندگی زناشویی اش بعد از 14 سال دوام عاشقانه داشته باشد.
می گویند جمز هربار که «هچ» برای بازی در فیلم ها و سریال ها، راهی سفر میشود، دو سه روز بعد او به اتفاق دو فرزند 5 و 12 ساله شان، راهی این شهر و دیار می شوند و همگی نزدیک هچ اقامت می کنند تا هیچکدام دچار دلتنگی نشوند.
در طی چند ماه گذشته که هچ به بازی در سریال  Bad Judge در کانادا و اسرائیل مشغول بود جمز و بچه ها کنارش بودند.

نامه نگاری راز دوام عشق پرشور ماست!

1419-26

• شایع است یکی از مهم ترین دلایل دوام عشق پرشور برد پیت و انجلینا جولی نامه های عاشقانه ای است که میان آنها رد وبدل می شود.
این شیوه عاشقانه پایداری در عشق را، انجلینا جولی ابداع کرد و با نوشتن نامه های عاشقانه به خط خودش و ارسال آن از طریق ایمیل، برد پیت را به اوج دلدادگی برد.
سال گذشته که انجلینا در استرالیا فیلم  Unbrokenرا کارگردانی میکرد و بردپیت درانگلستان به بازی در فیلم Fury مشغول بود، بیشترین نامه های عاشقانه را روانه انگلیس کرد و همین سبب شعله ورماندن عشق شان شد.