1421-45

نام رابین را زنده نگه می دارم!

1421-46

• شایع است سوزان 50 ساله همسر رابین ویلیامز می کوشد تا شوهرش را همچنان زنده نگهدارد و برای این منظور، ضمن اهدای بورس تحصیلی او به دانشجویان، خود، نقاشی ها وکارهای گرافیکی خود را به حراج گذاشت تا بنام رابین، برای دانشجویان بورس تحصیلی تدارک ببیند.
سوزان به اطرافیان خود گفته رابین اشک و اندوه را دوست نداشت، اودلش می خواست همه عمر مردم را به شادی بیاورد و روزی که فهمید بخاطر پارکینسون دیگر قادر به اجرای برنامه نیست، خودش را راحت کرد.

جنیفر لارنس به شوهر سابق گونت پالترو دل بست

1421-47

•شایع است قبل از جدایی کریس مارتین خواننده و موزیسین معروف ازهمسرش گونت پالترو به جنیفر لارنس دلبستگی داشت!
هرچه بود چند ماه بعد از جدایی کریس و گوینت، خیلی غیرمنتظره جنیفر نیز از دوست پسرش نیکلاس هالت جدا شد و بعد خیلی ها کریس و جنیفر را در دو سه رستوران دیدند و اخیرا آنها را درحال بغل کردن و بوسیدن.

بعد از التیماتوم، نامزد شدند

1421-48

• شایع است انیکو پاریش به کوین هارت التیماتوم داده بود،اگر تا پایان اگوست او را رسما نامزد نکند، او را ترک می کند.
کوین که بقول اطرافیان کشته ومرده انیکو است، در سورپرایز پارتی  بمناسبت 30 سالگی اش او را نامزد کرد درحالیکه تقریبا همه فامیل و دوستان حضور داشتند.
ایندواز 5 سال پیش با هم رابطه داشتند و اینک با یک انگشتری 200 هزار دلاری، انیکو بله را گفت.

این زوج ها تازه عاشق شده اند

1421-49

• شایع است جسیکا چستین ستاره پرکار سینما که طی یک سال در 4 فیلم بازی کرده و رایان سیکرست چهره معروف تلویزیونی، اینروزها تازه عاشق شده اند.
رایان چند ماهی است با شایانا تیلر مدل 23 ساله نردعشق می بازد و لحظه ای از او جدا نمی شود درحالیکه از پرکارترین چهره های تلویزیونی است و می گوید فقط  با شایانا رفع خستگی می کند، همزمان جسیکا چستین نیز می گوید من بعد از دو سال فعالیت سخت سینمایی و پایان دادن به 4 فیلم در یک سال، اینروزها با جیان لوکا پاسی دی پرپوسولو همه وجودم ازعشق سرشار است و جیان که در کار فشن است، درتمام لحظات فیلمبرداری از جسیکا جدا نشده است.

سه بازیگر در سریال تازه

1421-50

*شایع است بدنبال موفقیت پرشور سریال  Breaking Bad وبازیگران آن، تهیه یک سریال تازه باحضور آنها قطعی است.
برایان کرانستون، آنا گان و ارون پال سه بازیگر سریال پرطرفدار Breaking Bad که برنده جایزه بهترین بازیگران سریال های درام شدند همان شب با پیشنهاد بازی در دو سریال تازه روبرو شدند، ضمن اینکه یک تهیه کننده تلویزیونی گفت در مورد زنده کردن شخصیت های سریال مزبور می اندیشد واینکه سریال را دوباره به نوعی بسازد.