1422-35

قصد ازدواج و مادرشدن ندارم

1422-36

• شایع است در هفته ای که برد پیت همسر سابق جنیفرانیستن با انجلینا جولی ازدواج کرد، جنیفر اعلام کرد هنوز قصد ازدواج و بچه دار شدن ندارد.
جنیفر که دومین سال رابطه عاشقانه خود را با جستین تروکس، در یک آخر هفته جشن گرفت، هیچ نظری درباره ازدواج برد پیت نداد و فقط گفت مرا در مورد ازدواج و یا بچه دار شدن زیر سئوال نبرید من با شرایطی که دارم خوش هستم.

ماریا شرایور وعشق واقعی

1422-37

• شایع است سرانجام ماریا شرایور همسر سابق ارنولد شوارزنیگر، عشق واقعی زندگی خود را یافت.
ماریا تا زمانی که ارنولد با زنی دیده نشد، سعی کرد با هیچ مردی در محافل و مجالس ظاهر نشود ولی از حدود یکسال واندی پیش که آرنولد با یک روانشناس 39 ساله هیتر ملیگان دیده شد، مرد زندگی خود متیو داد یک کارشناس امور سیاسی را به دوستان خودمعرفی نمود. جالب اینکه متیو دو سه سالی با ارنولد زمان فرمانداری اش همکاری داشت و در مجالس فامیلی آنها دیده می شد.
ماریا در مراسم عروسی رابرت اف کندی جونیور، عشق خود را معرفی نمود و مورد تائید خانواده و بچه هایش قرارگرفت.

پسر جک نیکلسون عصای دستش شد

1422-38

• شایع است بدلیل مشکلات جسمی از جمله گاه از دست دادن حافظه، جک نیکلسون را واداشته تا همه جا با پسرش «ری» رفت و آمد کند.
نیکلسون که به همین دلیل از بازی در فیلم ها دست کشید، بکلی از رانندگی و تنها بیرون رفتن منع شده است وهمین سبب شده تا همه جا با پسرش دیده شود و همانطور که از ظاهرش بر می آید بشدت شکسته و رنجور است.

بستن فیس بوک و سایت ها

1422-39

• شایع است بدنبال پخش تصاویر عریان چند ستاره معروف از جمله جنیفر لارنس و کیت آپتون و… ستاره های معروف فیس بوک ها، سایت ها و سیستم ایمیلی خود را بستند.
جنیفر لارنس از شخصی که تصاویر او را هک کرده شکایت کرد و این هفته تصاویر عریان 8 ستاره دیگر نیز روی فیس بوک ها آمد، که بلافاصله جمع آوری شد ولی این هک کردن ها ادامه دارد.