1424-33

بیانسه و جی زی به توافق هایی رسیدند

1424-34

• شایع است با وجود اختلاف نظرهایی میان بیانسه و جی زی، ایندو اخیرا به توافق هایی رسیده اند.
 این توافق به دلیل ادامه تور مشترک شان در نقاط مختلف دنیا، دور بودن از بعضی اطرافیان دو بهم زن! و بالاخره حاملگی بیانسه، که خود بکلی چهره این اختلاف را عوض کرد. همانطور که در جریان بودید، ایندو اخیرا کار اختلاف شان به زدوخورد هم کشید ولی اطرافیان دلسوز و عاقل سعی کردند آنها را هرچه بیشتر از میدان آتش و ستیز و تحریکات لس آنجلس و نیویورک دور کنند.
در عکس ایندو در کنسرت پاریس، با بوسه ای داغ ، توافق ها را نشان می دهند.

این زوج ها ازماهها قبل رابطه پنهانی داشتند

1424-35

• شایع است داریل هانا ستاره 53 ساله، با نیل یانگ خواننده نامدار68 ساله قبل از طلاق یانگ از همسرش با هم رابطه داشتند!
همزمان کریس مارتین قبل از رسمیت دادن به جدایی خود با گونت پالترو ستاره معروف، با جنیفر لارنس رابطه پنهانی داشته واینک بعد از ماهها آنرا رو کرده است.
این برملاشدن ها، هم همسر یانگ را که 37 سال با او زندگی مشترک داشته آزرده و هم گونت پالترو راکه قصد آشتی با کریس را داشت تا بقولی بچه هایشان اذیت نشوند!

رازدوام زندگی دنزل واشینگتن و همسرش

1424-36

• شایع است دنزل واشینگتن بازیگر نامدار اخیرا اصرار دارد در محافل و مجالس مهم، با همسرش پالتا ظاهر شود. تا بقولی به همه ثابت نماید زندگی زناشویی 31 ساله شان هنوز دوام دارد.
می گفتند دنزل و پالتا بدلیل دور بودن همیشگی دنزل درخانه، به آخر خط زندگی مشترک شان رسیده اند، ولی اقدام اخیردنزل و حضور آنها در فستیوال تورنتو، دوام عشق شان را ثابت نمود.

اعتراف در برابر هزاران نفر

1424-37

• شایع است وقتی جورج کلونی در 7 سپتامبر در ونیز ایتالیا درحضور هزاران نفر و اندریا بوچلی روی صحنه اعتراف کرد که بی صبرانه انتظار ازدواج رسمی با امال علم الدین را می کشد، سالن از هیجان ترکید و عروس آینده به گریه افتاد.
اطرافیان ایندو می گویند 25اکتبر، تاریخ ازدواج ایندو در لندن است و 100 مهمان سرشناس نیز پیشاپیش دعوت شده اند.