1425-79

حالاکه بچه دار شدیم… شایدازدواج کنیم

1425-73

• شایع است بدنبال بچه دار شدن ایوا مندز از رایان گازلینگ، احتمال ازدواج آنها میرود.
این یک رسم هالیوودی است که ستارگان ابتدا از دوست دختر و نامزد خود صاحب بچه می شوند، در این مدت اخلاق و منش او را بررسی می کنند سپس تن به ازدواج می دهند.
رایان گازلینگ و ایوا مندز چند سالی است با هم رابطه عاشقانه دارند، یک قهر و آشتی با هم داشتند ولی 10 روز پیش که ایوا دختری بدنیا آورد گویا رایان بی سروصدا انگشتری ازدواج را بدست ایوا کرد ولی هنوز از تاریخ ازدواج خبری نیست.

آیا آنتونیو بندراس در طلاق عجله داشت؟!

1425-74

• شایع است انتونیو بندراس بازیگر معروف، چند سالی بود، بدنبال بهانه های قانع کننده می گشت تا از ملانی گریفیث جدا شود و سرانجام او را متهم کرد که قادر به ترک مشروب و قرصهای مخدر نیست و مرتب با او به بهانه های مختلف درگیر میشود.
از سویی نزدیکان ایندو می گویند انتونیو درحدود یکسال پیش با دوست دخترش نیکول رابطه داشت و زمان طلاق ناگهان او را رو کرد واینک با او در حال سفر به اروپا و هاوایی واسپانیا و دیگر نقاط است. انگار مثل بچه ای که بدنبال آب نبات می گشت به یک جعبه آب نبات رسیده است.

مدارک تازه در مورد مرگ ناتالی وود

1425-75

•شایع است مدارک جدیدی بدست آمده، که سرانجام از راز مرگ ناتالی وود پرده بر میدارد.
ناتالی وود که درنوامبر سال 1981 همچنان همسر رابرت واگنر بود، در یک سفر تفریحی با قایق شخصی، در شرایطی باهم جرو بحث داشتند، ظاهرا از قایق به بیرون پرتاب شد و جان از کف داد در آن قایق کریستوفر واکین، دنیس داورن حضور داشتند.
پلیس هیچ رد پا وارتباطی میان رابرت واگنر و همراهان او با مرگ ناتالی پیدا نکرد واین پرونده سال قبل هم دوباره گشوده شد و بی نتیجه بسته شد، درحالیکه می گویند مدارک و اسناد تازه بدست آمده که پای چند چهره معروف را به میان می کشد. در مدارک جدید از رابطه عاشقانه و پنهانی ناتالی وود با وارن بیتی، ریچارد بیمر، کریستوفرواکین و دو بیزینس من به میان آمده است.

صحبت از ازدواج است

1425-76

•شایع است رابطه عاشقانه ریچاردگیر و پادما لکشمی چهره تلویزیونی وهمسر سابق سلمان رشدی در آستانه ازدواج هستند.
ریچارد گیر بعد از یک دوره طولانی زندگی با همسر سابق خود، خیلی دوستانه طلاق گرفت، ماهها بدور از چشم خبرنگاران با پادما رابطه داشت تا سرانجام عشق اش را رو کرد. دوستان نزدیک ریچاردگیر می گویند درحالیکه او بطور جدی می گفت قصد ازدواج ندارد، ولی رابطه او با پادما جدی تر از این حرفهاست.

اشتون کاچر و میلا کونیس
در انتظار اولین نوزاد روزشماری می کنند

1425-77

به گفته اطرافیان تقریبا هر روز، اشتون کاچر و میلا کونیس درباره مسافری که در راه دارند حرف میزنند. هر روز لباس و اسباب بازی می خرند و مرتب با پزشک خانوادگی شان حرف میزنند آنها حالا می دانندکه فرزندشان دختر است، هر دو هیجان زده هستند.
اشتون مراقب غذاهای روزانه میلا است و میلا نان گندم و جو و برگر و سیب زمینی شیرین، بیگل، یک فنجان قهوه و یک لیوان Frozen Yogurt در برنامه روزانه خود دارد.

به پدر خود سیلوستر استالون می نازند

1425-78

دختران نوجوان: اسکارلت، سیستن و سوفیا به پدر خود سیلوستر استالون می نازند.
 استالون که بیست و چند سال پیش با جنیفر فلاوین مدل معروف ازدواج کرد، به گفته اطرافیان هیچگاه با او اختلاف ودرگیری نداشت و در طی 12 سال که از بازیگری تا حدی بدور افتاده بود جنیفرپشتیبان اش بود و اینک که دوباره با سری فیلم های Expendables به اعتبار تازه ای دست یافته، به او می نازد.
این جمع خوشبخت را در شب افتتاحیه فیلم  Expendables – 3 می بینید.