1428-67

تلاش آرنولد برای جذب فرزندان خود

1428-68

• شایع است بعد از دو سه سال که از جدایی آرنولد شواردزنیگر از ماریا شرایور می گذرد، آرنولد می کوشد تا به طریقی محبت وعشق بچه هایش را بدست آورد. ولی هنوز موفق نشده است. فرزندان آرنولد از روزی که ماجرای رابطه او با مستخدم سابق و همچنین داشتن یک فرزند دیگر فاش شد، بکلی از آرنولد کناره گرفتند و به مادرشان چسبیدند.
البته در این مدت با گذشت ماریا، آنها دور هم شام وناهارهای مشترکی خوردند، ولی بچه ها همچنان درکنار مادر ماندند و در این میان دیگر هیچگاه  فرزند دیگر آرنولد هیچ جا ظاهر نشد، از سویی هم آرنولد وهم ماریا دوستان تازه ای یافتند.

سلینا گومز ، خانه
 خاطرات خود را فروخت

1428-69

• شنیدیم سلینا گومز ستاره و خواننده 22 ساله ،خانه بزرگ و زیبای خود را در تارزانا لوس آنجلس هفته قبل به مبلغ 3 میلیون و 450 هزار دلار فروخت.
سلینا دراین خانه خاطرات عاشقانه ای از زک افرن و جستین بیبر داشت ولی با اینحال عقیده داشت خانه ای با 6 اتاق خواب و 9 حمام برای او بسیار بزرگ است.
سلینا که اینروزها فیلم تازه اش Rudderless روی اکران است قبلا این خانه را در سال 2011 به مبلغ  2 میلیون و 175 هزار دلار خریده بود.

خواسته شان پن چه بود؟

1428-70

• شایع است بنا به خواسته شان پن، شارلیز ترون میکوشد تا روابط عاشقانه شان دور از دوربین ها و خبرنگاران باشد.
شان پن که دو سه بار در چند شام خصوصی، سفر به مناطق دور افتاده وهمچنین شایعات بسیار خصوصی گرفتار عکاسان وخبرنگاران شده ونزدیک بود با آنها درگیر شود، کوشید بکلی از جلوی چشم آنها دور بماند، ضمن اینکه عقیده دارد، گاه خبرهای دروغ و جنجالی، روابط عمیق وعاشقانه و آرامش آنها را بکلی بهم می ریزد.
شارلیز ترون که عاشق هیاهو و جنجال است، بخاطر شان ماههاست جلوی هیچ دوربینی دیده نشده است.

تلاش مایکل داگلاس وهمسر سابقش
برای نجات پسرشان کامرون

1428-71

• شایع است کامرون پسر 35 ساله مایکل داگلاس، اینروزها در شرایط روحی بدی در زندان بسر می برد و معتقد است اگر پدر و مادرش بدادش نرسند، او به نقطه سیاهی غرق میشود.
کامرون که به اتهام فروش هروئین به مامورین اف بی آی در سال 2010 دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شد و بدلیل اینکه همچنان در زندان به مصرف مواد مشغول بود، 4 سال و نیم دیگر به حبس او اضافه شد.
اخیرا مایکل با دیاندرا همسر سابق خود و مادر کامرون رابطه صمیمانه ای برقرار کرده تا بتواند راهی برای نجات پسرشان پیدا کنند. از سویی دیاندرا روزی نیم ساعت با پسرش به مدیتیشن می پردازد تا روحیه او را آرام نگه دارد. و از سوی دیگر مایکل او را تشویق می کند به خدمات مختلف در زندان بپردازد، درس بخواند تا دریچه های امیدی برویش باز شود.