1429-79

رابطه بروس جنر با
بهترین دوست کریس همسر سابقش

1429-80

• شایع است برملا شدن رابطه بروس جنر و دوست سابق همسرش، کریس را بشدت افسرده کرده است.
درست یکسال بعد از جدایی موقت بروس جنر 65 ساله و کریس جنر 58 ساله و بقولی رهبر کارداشیان ها، ایندو هفته قبل رسما تقاضای طلاق خود را به دادگاه دادند. همزمان بروس که صحبت از تغییر جنسیت او میرفت، ناگهان با روندا کمی هیرا 51 ساله دوست صمیمی همسرش و آسیستان او رابطه عاشقانه برقرار کردو همه جا دیده شد.
در این میان کریس بشدت ناراحت و غمگین است،چون انتظار نداشته بعد از 24 سال زندگی مشترک با بروس، ناگهان او را در کنار صمیمی ترین دوست خود که 20 سال سابقه دوستی دارند ببیند.

آشتی بعد از چند ماه

1429-81

• شایع است دوستان مشترک سرانجام بعد از دو ماه ونیم، مگ رایان را به جان ملن کمپ بازگرداندند.
مگ  رایان 52 ساله بازیگر معروف سینما، بدلیل اینکه عشق تازه زندگیش جان ملن کمپ موزیسین سرشناس، حاضر نبود برای زندگی مشترک به نیویورک بیاید و مرتب در سفر بود، ترجیح داده به این رابطه پایان دهد ولی بعد از حدود 3 ماه، جان چنان احساس دلتنگی وکمبود کرد که دوستان را واسطه نمود تا آنها را آشتی بدهند و سرانجام هفته قبل جان زندگی در نیویورک را پذیرفت و قول داد سفرها را یا محدود کند یا با مگ همراه باشد وهمین سبب آشتی آنها شد.

بیانسه و جی زی هنوز در لبه تیغ

1429-82

• شایع است با وجود ادامه تور جهانی بیانسه و جی زی، زندگی مشترک در پاریس و لندن هنوز زندگی زناشویی آنها در لبه تیغ قرار دارد.
از چند ماه قبل که خواهر بیانسه درون آسانسور به جی زی حمله کرده و او را کتک زد، تا جدا ماندن ایندو از هم برای یک ماه، احتمال جدایی شان میرفت، ولی بدلیل تور جهانی و دختر 2 ساله شان هنوز با هم کنار آمده اند و بیانسه حاملگی تازه خودرا رد کرده و در مورد برنامه های آینده خود گفته، که فقط  قرار یک آلبوم مشترک با جی زی دارد و قرارداد کنسرت مشترک دیگری ندارند!

چرا مت دیمون به هیچ زنی نگاه نمی کند؟!

1429-83

• شایع است لوچیانا باروسو 38 ساله، در خود رازی دارد، که شوهر محبوب خود مت دیمون را شیفته و مات خود کرده است.
یکبار دو سال پیش مجلات نوشتند که لوچیانا از یک خانواده مذهبی با اعتقادات ویژه می آید، که گاه برای بدست آوردن هدفی، هفته ها بطور جمعی دعا می کنند تا به آنچه می خواهند برسند.
به گفته اطرافیان لوچیانا هم گاه روزها خانه را ترک نمی کند، همان مراسم دعا را برپا می دارد و می بینیم که همیشه هم کارساز است چون مت دیمون حتی نیم نگاهی به زنان دیگر نمی کند. نمونه اش هفته قبل در جشن تولد 44سالگی اش در بورلی هیلز، در تمام مدت چشمانش بروی لوچیانا میخکوب شده بود.