1433-40

بعد از قهر و آشتی، حالا ازدواج!

1433-41

• شایع است مگ رایان و دوست پسرش جان ملن گمپ، بعد از دو بار قهر و آشتی، اینروزها در تدارک ازدواج هستند.
مگ رایان 52 ساله وجان 63 ساله، روابط عاشقانه ای داشتند، تا وقتی جان حاضر نشد از زادگاه خود خارج شده و به نیویورک نزد مگ برود وهمین سبب جدایی شان شد واینک جان حاضر شده بخاطر مگ نه تنها به نیویورک برود، بلکه با او ازدواج هم بکند.

دیدگاه ماریا شرایور
در مورد رابطه پسرش و مایلی سایروس

1433-42

شایع است بدنبال رابطه عاشقانه بسیار داغ میان مایلی سایروس و پتریک شوارزینگر پسر 21 ساله ارنولد شوارزینگر و ماریا شرایور، همه انتظار می کشند تا ماریا در مورد این عشق نظر بدهد، چرا که ماریا نظرگاه خاص و بسیار جدی در زمینه روابط فرزندان خود با چهره های معروف دارد، خصوصا چهره هایی چون مایلی سایروس که دردسرساز و هیاهوبرانگیز هستند.
مایلی 22 ساله از دو هفته قبل با پتریک دوست شده و در روز مسابقات یو اس سی، این دوستی را با یک بوسه داغ بعنوان یک عشق داغ به نمایش گذاشت.

پیرس برازنان: همسرم شانس بزرگ من در سینما

1433-43

• شایع است از روزی که پیرس برازنان با کلی شای اسمیت ازدواج کرد، میزان شانس او در سینما بشدت بالا رفته و پیرس می گوید «کلی» سکه شانس من است.
پیرس بعداز کناره گیری از نقش جمزباند، به گفته خیلی ها عمر هنریش درحال غروب بود، ولی درست از روزی که با ژورنالیست سابق کلی اسمیت ازدواج کرد، ناگهان ظهوری تازه یافت، البته پیرس از 20 سال پیش با کلی رابطه عاشقانه داشت و صاحب دو فرزند 17و 13 ساله هم شد، ولی قصدازدواج نداشت، تا براثر حادثه ای تصمیم به ازدواج گرفت و از همان لحظه هم شانس اش گل کرد به گفته خودش در تمام 12 سال گذشته در بیش از 12 فیلم خوب حضور یافته است و هنوز با دهها پیشنهاد روبروست.

رابین رایت بخاطر بچه هایش نامزدی را بهم زد

1433-44

• شایع است رابین رایت ستاره نامدار 48 ساله، بعد از حدود یکسال نامزدی با بن فاستر 34 ساله ناگهان اعلام کرد که این رابطه را قطع می کند.
رابین که علت را پنهان کرده بود، از سوی دوستانش فاش شد، که دیلان دختر 23 ساله وهوپر پسر 21 ساله رابین با این نامزدی و فاصله سنی بشدت مخالفت کردند و دوستان نزدیک نیز او را سرزنش نموده تا سرانجام رابین با وجود عشق به بن، نامزدی را بهم زده و رابطه اش را قطع کرد تا بچه هایش خوشحال شوند. رابین قبلا همسر شان پن بود.