1435-39

دو سوگ بزرگ، دایان سویر را  از پای انداخت

1435-40

• شایع است اینروزها هیچکس نمی تواند دایان سویر چهره برجسته تلویزیونی را از اندوه سوگ مادرش و سپس همسرش مایک نیکلاس خلاص کند.
دایان 68 ساله بعد از مرگ مادر، تنها حادثه ای را که انتظار نداشت مرگ ناگهانی همسرش، کارگردان سرشناس و برنده اسکار هالیوود مایک نیکولز بود، خصوصا که او را در آخرین روزهای عمرش بخاطر حضور بربالین مادر بیمارش در کنتاکی تنها گذاشت و همین براندوه دایان افزود.
مایک نیکولز را خیلی ها با فیلم Graduate و جایزه اسکاری که برد می شناسند ولی نیکولز فیلم پرارزشی چون Charlie Wilson’s War و دهها فیلم دیگر را نیز کارگردانی کرده است.
نیکولز بخاطر ازدواج و زندگی با دایان،خود را خوشبخت ترین مرد دنیا می دانست و تا پایان عمر عاشق او باقی ماند.

بردپیت مخالف کناره گیری آنجلینا از بازیگری

1435-41

• شایع است بدنبال مصاحبه اخیر انجلینا جولی درباره کناره گیری از بازیگری، بردپیت چندان روی خوشی نشان نداد. چون عقیده دارد همسرش برای سالها باید جلوی دوربین بعنوان بازیگر بماند.
انجلینا بعد از کارگردانی 3 فیلم پرسروصدا و کاندیدا شدن آخرین فیلم اش Unbrokenبرای چند فستیوال بزرگ و حتی دریافت جایزه، ترجیح میدهد در این زمینه ادامه فعالیت بدهد ولی شوهرش بردپیت با این دیدگاه موافقت ندارد.

کنسل شدن شوی Hot in Cleveland
دیپریشن بدنبال آورد

1435-42

• شایع است اعلام ناگهانی تی وی لند، درمورد پایان دادن به شوی Hot in Cleveland بعد از 6 فصل،همه ستارگان این شو، بجز بتی وایت، دچار افسردگی شدند!
این مسئله را نزدیکان این بازیگران می گویند و اینکه آنها توقع داشتند تا سالها و حداقل تا زمان زنده بودن بتی وایت ادامه یابد، ولی کانال بدلیل پائین آمدن تعداد بینندگان، آنرا کنسل کرد می گویند در این میان تنها بتی وایت خوشحال است چون امکان استراحت و بعد هم حضور در یک شوی دیگر را دارد.

پشت اصرار جان بان جووی چه می گذرد؟

1435-43

• شایع است جان بان جووی خواننده محبوب، اینروزها اصرار دارد به هر بهانه ای باهمسرش جلوی دوربین ها ظاهر شود.
معمولا در جامعه هنری امریکا، خیلی از چهره های معروف اصراری ندارند با همسران خود در محافل و مجالس و یا جلوی دوربین ها ظاهر شوند اما وقتی هم اصرار دارند این کار را بکنند پشت پرده خبرهایی است و احتمالا درگیری، اختلاف، و یا خدای نکرده خیانتی رخ داده است.
در مورد جان بان جووی 52ساله که درسابقه خود اسکاندال ندارد کمی عجیب است که بعد از سالها با همسرش دروتیا هارلی که سابقه سالها زندگی مشترک دارند و دو عاشق دبیرستانی بودند، ناگهان اصرار در حضور مشترک با او جلوی دوربین ها دارد.