1356-117

پشت پرده دستگیری
 ریزویترسپون وهمسرش

• شایع است زمان دستگیری ریزویترسپون وهمسرش جیم تاد، توسط پلیس بخاطر رانندگی درحال مستی، جیم قصد داشت از معرکه خود راکنار بکشد.
شاهدان این ماجرا می گویند جیم مرتب به پلیس می گفت من دراین ماجرا نقشی ندارم،درحالیکه ریز با پلیس جروبحث می کرد ومیخواست در ضمن از همسرش حمایت کند.
دوست دختر سابق جیم اخیرا درمصاحبه ای گفت  جیم همیشه در معرکه ها و بن بست ها وگرفتاریها،خود را کنار می کشد وهمراه خود را تنها می گذارد.

1356-112

از سریال B.H.90210 تا استریپ تیز!

• شایع است که ایان زیرینگ بازیگر محبوب سریال Beverly Hills 90210، اینروزها ناچار به حضور در صحنه کلاب های زنانه لاس وگاس شده است.
ایان بعد از پایان این سریال، هیچگاه نتوانست درسینما وتلویزیون چهره کند، مدتی به فیلم های پورنو روی آورد وبدنبال ازدواج با یک نرس «ارین» به کلاب های لاس وگاس روی آورد  و به استریپ تیز پرداخت وجالب اینکه همسرش هیچ حساسیت و حسادتی ندارد و میگوید او فقط روی صحنه چنین می کند و بلافاصله به آغوش من باز می گردد!

1356-113

«عشق» برای کتی هم از راه رسید

• شایع است صحنه های عاشقانه فیلم جدید کتی هولمز، درواقع صحنه های واقعی زندگی اوست! کتی بعد از جدایی ناگهانی از تام کروز، تن به هیچ رابطه ای نداده بود، تا ببازی در فیلم جدید خود Mania Days پرداخت و با لوک کیربی همبازی شد.
ایندو بعداز پایان فیلمبرداری دست در دست هم غیب شان میزند و فردا با هم سر صحنه می آیند.کتی و لوک این رابطه را رد نکرده اند وهمچنان پیش میروند.

1356-114

سکوت جیزل
 درمورد دیکاپریو

• شایع است جیزل دوست دختر سابق لئوناردو دیکاپریو، جلوی دوربین تلویزیونها، در مورد هر نوع اظهارعقیده ای درباره دیکاپریو سکوت می کند.
جیزل بعد از دوبار قهر و آشتی با دیکاپریو، بکلی از او جدا شدو مدتی بعد با تام برادی قهرمان محبوب ورزشی ازدواج کرد واینک با چند فرزند،خوشبخت زندگی میکنند.
خبرنگاران از جیزل درباره بازی وموفقیت دیکاپریو در فیلم جدیدشGastby پرسیدند و جیزل بدون هیچ حرکتی فقط سکوت کرد و لبخند زد.

1356-115

اعتراض طرفداران مدانا

• شایع است بسیاری از طرفداران مدانا در سراسر جهان از طریق فیس بوک و توئیتر، به لباسهای جدید این ستاره موزیک سینما اعتراض کردند.
مدانا که در یک شوی بزرگ درنیویورک با این لباسها ظاهر شد، ابتدا توجه دوربین ها را جلب کرد ولی بعد دوستداران او سیل اعتراضات خود را روانه سایت ها وفیس بوک ها کردند واو را در چنین سن و سالی برای چنین لباس هایی جالب ندیدند.

1356-116