1436-30

خریدانگشتری!

1436-31

• شایع است سوفیا ورگارا ستاره سریال مدرن فامیلی، بی صبرانه درانتظار تقاضای ازدواج جوی مانگانیلو است.
سوفیا 42 ساله معتقد است اگر همین روزها که عاشق است، هنوز جوان است، ازدواج نکند، دیگر برای مادر شدن دیر خواهد بود، بهمین جهت بمجرد اینکه جوی برایش یک انگشتری نامزدی خرید، سوفیا خود را برای تقاضای ازدواج آماده کرد و لی با توجه به سابقه «جوی» و عجله سوفیا، بعید بنظر می آید، که این اتفاق بیفتد، که البته در صورت پیش نیامدن آن، سوفیا در سال 2015 نقشه دیگری دارد.

ماه عسل یک میلیون و 600 هزار دلاری

1436-32

• شایع است هزینه ماه عسل جورج کلونی و امل علم الدین، در یک آخر هفته، از مرز یک میلیون و 600 هزار دلار گذشت و بقولی رکوردی بزرگ برجای نهاد.
دوستان نزدیک می گویند جورج وامل هفته قبل برای دومین باربه ماه عسل رفتند، چون جورج قرار است در 3پروژه فیلم شرکت کند و به احتمال زیاد چند ماه نتواند مرتب در کنار امل باشد. البته جورج خانه ای نزدیک لندن، ویلایی در ایتالیا، خانه ای در نیویورک و لس آنجلس برای گذراندن لحظات عاشقانه با امل آماده دارد!

رابطه مادرشدن با کنسل شدن شو

1436-33

• شایع است کوئین لطیفه سالها بدنبال فرصتی بود تا مادر بشود، ولی بدلیل مشغله فراوان درسینما، تلویزیون، تئاتر، این امکان را نداشت.
اخیرا با کنسل شدن شوی تلویزیونی کوئین لطیفه، بجای اینکه او را دراندوه و افسردگی فرو ببرد، ناگهان به فکر مادر شدن انداخت واینک ستاره و خواننده 44 ساله، که عاشق بچه هاست، می کوشد تا در سال 2015 مادر بشود حالا چگونه و با چه سرعتی خدا داند!

سوزان بویل برای اولین بار دوست پسر گرفت

1436-34

• شایع است سوزان بویل خواننده 53 ساله انگلیسی، که ناگهان با اجرای برنامه در شوی تلویزیونی، به شهرت جهانی رسید، اعلام کرد سرانجام دوست پسر گرفته است.
سوزان قبلا گفته بود هیچگاه تن به دوستی با مردها و حتی اشتیاقی برای ازدواج نداشته است، ولی می گویند سوزان سرانجام عاشق شد وهفته قبل با دوست پسر خود در چند پارتی شرکت کرد و اعلام نمود که احساس خوشبختی می کند.