1437-38

ملیسا هنوز آرام نگرفته

1437-39

• شایع است ملیسا ریورز نتوانسته اندوه از دست دادن مادرش جووان ریورز را ازخود دور کند. در طی 3 ماه گذشته ملیسا هربار جلوی دوربین ظاهر شده، بغض گلویش را گرفته و همین سبب شده، برنامه ویژه فشن پلیس Fashion Police دوباره تهیه وپخش نشود.
ملیسا که گویا مسئولان کلینیک بظاهر معالج مادرش را سو کرده، به دوستان خود گفته قرار بود مادرم برای یک عمل جراحی ساده به اتاق عمل برود، نه برای سفر ابدی!

اعتراف استفن کالینز و پرونده بدون شاکی

1437-40

• شایع است اعتراف استفن کالینز در برنامه 20/20 ، پرده از خیلی رازها برداشت، ولی تا این لحظه پرونده دست زدن و لمس کردن بچه های زیر سن بلوغ از سوی کالینز، شاکی ندارد.¬
جنجال کالینز، بدنبال طلاق او از همسرش فی گرنت آغاز شد، فی با ارائه یک نوار ضبط شده از اعتراف استفن کالینز نزد تراپیست اش، او را رسوا کرد ولی با توجه به اینکه این رویدادها 20 سال پیش رخ داده و هیچکس بعنوان شاکی پا به میدان نگذاشته، در حقیقت کالینز به پای محاکمه نمی آید، ولی او همه موقعیت های شغلی خود را از دست داده است.

خیلی ها سعی کردند میانه ما را بهم بزنند

1437-41

• شایع است در طی 5 سال گذشته، خیلی ها سعی کردند میان سلما هایز و شوهر میلیاردرش فرانسیس هنری پینالت را بهم بزنند، ولی انگار عشق در برابر آنها ایستاد.
دوستان سلما می گویند، این ستاره 48 ساله همه رموز شوهرداری و مات کردن مردها را می داند، مادرش 50 سال باپدر عاشق اش زندگی کرد و حالا او چنان این ثروتمند فرانسوی را مات خود کرده که شوهرش حاضر نیست حتی نیم نگاهی به هیچ زنی بکند و چون سایه بدنبال او میرود در ضمن با وجود بی نیازی، به سلما اجازه داده در فیلم ها همچنان بازی کند.

کریستی الی بادکنک هالیوود!

1437-42

• شایع است کریستی الی ستاره معروف تلویزیون و سینما، اخیرا به نام بادکنک هالیوود معروف شده!!
کریستی الی در طی 10 سال اخیر، مرتب درحال چاق و لاغر شدن است، گاهی با دریافت یک میلیون دلار از کمپانی های ویژه رژیم لاغری، تا 60 وحتی 75 گاه 120 پاوند وزن کم کرده است، ولی بعد از مدتی دوباره چاق شده و خود می گوید نمی تواند دست از خوردن غذاهای خوشمزه و شیرینی بکشد.
کریستی از ماه اپریل که 185 پاوند بود، اینک با کم کردن 25 پاوند، به 160 رسیده است و می خواهد همچنان ادامه بدهد. ولی هنوز فاش نساخته است که از چه کمپانی بقولی لاغرسازی! دستمزد گرفته است