1442-81

تولد فرزند هم دلیل نمی شود

1442-82

• شایع است در فضای هالیوود هر زوجی که صاحب یکی دو فرزند میشوند، تصمیم به ازدواج می گیرند، ولی در این مورد رایان گازلین و اوا مندز، چنین تصمیمی ندارند.
رایان واوا در سال 2011 هنگام بازی در فیلم مشترکThe Place Beyond The Pines باهم آشنا شده و بهم دل بستند و روابط عاشقانه شان شروع شد، در این فاصله یکی دو بار هم میان شان قهر وآشتی پیش آمد ولی هرگز درباره ازدواج حرفی نزدند واینک بعد از تولد دخترشان نیز تمایلی به ازدواج ندارند و میگویند اینگونه راحت تریم!

راز خوشبختی و عشق نیکول کیدمن
و کیت اربان

1442-83

• شایع است راز دوام عشق و ازدواج 8 ساله نیکول کیدمن وکیت اربان دردو سه مورد خلاصه شده است. که مهمترین آن، حضور 6 فرزندشان است.
نیکول کیدمن که بعداز جدایی از تام کروز قصد ازدواج نداشت، بعد از یک ماه آشنایی با کیت، با او ازدواج کرد و تا چشم گشودند در اطراف خود 6 فرزند و فرزند خوانده دیدند و نیکول می گوید راز خوشبختی ما حضور 6 فرزند قد ونیمقد و انرژی مثبت و عشق فراوان است و کیت می گوید راز خوشبختی ما در این است که هر دو در آستانه 40 سالگی و بلوغ کامل ازدواج کردیم و همین دوام عشق مان را بدنبال داشت.

زن وشوهر یا دوستان صمیمی؟!

1442-84

• شایع است برخلاف ظاهر شدن عاشقانه مایکل داگلاس و کاترین زیتاجونز جلوی دوربین ها، ایندو درواقع فقط با هم دوستان صمیمی هستند و بخاطر بچه هایشان ادای عاشق ها را در می آورند!
ایندو در سال 2000 با هم ازدواج کردند و می گفتند مایکل با یک قرارداد قانونی با کاترین وصلت کرد تا او را از ثروت کلان خود دور سازد، بعد هم ابتلا به سرطان مایکل، در آغاز درگیریهای آن ها بود، که کاترین دوام آورد و تا بهبودی مایکل صبر کرد، ولی بمجرد سرپا ایستادن او، خود از پای افتاد و در یک مرکز روانی بستری شد، بعد ایندو جدایی خود را در سال 2013 اعلام کردند و یکسال بعد دوباره با هم دیده شدند که انگاردوباره عاشق هم شده اند، ولی عدم حضور مایکل در مراسم گلدن گلوب درکنارکاترین، این واقعیت را فاش ساخت، که آنها بخاطر بچه ها ادای عاشق ها را در می آورند، در یک خانه، در اتاق های جداگانه زندگی می کنند و جلوی دوربین دست در دست هم با لبخند عاشقانه!

ستارگان زن علیه راسل کرو

1442-85

• شایع است اظهارنظر بدون مطالعه راسل کرو علیه زنان بار دیگر سبب شد، تا گروهی از ستارگان علیه او بپاخاسته و دیدگاه های خود را در رسانه ها علیه او ابراز داشتند.
«راسل کرو» در نشریه استرالیایی Women’ s Weeklyگفت متاسفانه خیلی از ستارگان 40تا 50 ساله سینما اصرار دارند نقش دختران 20 ساله را بازی کنند درحالیکه واقعا برای این نقش ها ساخته نشده و دیگر دیر است!
این نظر ستارگان معروف میانسال از جمله پتریشیا آرکت، فمکی جنسن و خیلی های دیگر راکه در 50سالگی خود هستند به خشم آورد وعلیه او سخنان تندی گفتند.