1443-84

پیام ویژه ژاپنی ها به جانی دپ

1443-85

• شایع است طرفداران ژاپنی جانی دپ، با میکاپ و لباس های خود، به او پیام ویژه ای دادند که شاید خودش در لحظه برخورد با آنها فورا نفهمید، ولی بعدا مجلات ژاپنی پیام را به او رساندند!
جانی که به اتفاق نامزدش امبرهارد وارد توکیو شده تا در شب افتتاحیه فیلم جدیدش مردخای Mortdecai حضور یابد با گروه زیادی دختر وکودکان از سنین دو و سه تا 15 سالگی روبرو شد،که لباسها و کلاههای معروف فیلم پرطرفدارش Caribbean دزدان دریائی کارائیب را به تن داشتند و البته برای دلخوشی او سبیل عجیب کارکتر فیلم تازه اش هم به صورت داشتند وبقول مجلات ژاپنی به او گفتند که او را در قالب نقش های عجیب دزدان دریایی دوست دارند.

ملیسا ریورز بیمارستان منهتن را سو کرد

1443-86

• شایع است ملیسا ریورز 47 ساله دختر جووان ریورز، با جمع آوری چندین بیمار و خانواده هایشان، یک شکایت جنجالی را علیه کلینیکی که مادرش در آنجا جان سپرد به دادگاه تسلیم نمود.
می گویند ملیسا در فکر دریافت خسارت برای خود نیست و می گوید من دلم برای بیماران و بازماندگانی که در این کلینیک یا جان باختند و یا سرنوشت غم انگیزی داشتند می تپد و با وکیل برجسته ای این شکایت را دنبال می کنم.

جدایی مشروط استفن کالینز و همسرش

1443-87

• شایع است جدایی صلح آمیز مشروط استفن کالینز و فی گرنت، جلوی جنجال های بعدی را در مورد کالینز 67 ساله گرفت!
چند ماه قبل فی گرنت در آستانه جدایی از همسرش استفن کالینز بازیگر معروف سریال ،7th Heaven یک نوار ضبط شده به رسانه ها داد که در ان استفن اعتراف کرده بود سالها پیش با دخترهای خردسال به نوعی تماس هایی داشته و حالا پشیمان است و همین سبب جنجال و قطع نمایش فیلم ها و سریالهایش از شبکه ها شد و گروهی او را مورد سرزنش قرار دادند.
اینک بعد از ماهها قاضی رای داد، که ایندو رسما جدا شوند و با فروش خانه مشترک شان در برنت وود با سهم مساوی، هر کدام براهی بروند و هیچکدام بهم نفقه نپردازند و آن نوار ضبط شده نیز باید نابود شود.

ستاره ای که دوباره زنده شد

1443-88

• شایع است دریافت چند جایزه ارزشمند، پتریشیا آرکت را بعد از سالها دوباره زنده کرد. پتریشیا بخاطر بازی در فیلم Boyhood که تنها فیلم امریکایی بود که 12 سال ساخت آن طول کشید، تا امروز جوایزی چون گلدن گلوب، SAG و برگزیده مردم را بدست آورده است.
پتریشیا بعد از طلاق از نیکلاس کیج، درانزوا و افسردگی شدید فرو رفت و همانطور که در فیلم Boyhood شاهدیم بشدت چاق شده و چهره اش شکست وحتی در سریال معروف Boardwalk Empire، از سوی خیلی ها بخاطر چهره اش و اندام فربه اش شناخته نشد.
پتریشیا اینک دوباره بخود آمده و انرژی گرفته، بمرور خود را بروی فرم می آورد. حتی خود را برای اسکار آماده می کند وجالب اینکه از سوی نیکلاس کیج همسر سابق اش نیز سبد گل و نامه های تبریک دریافت داشته و با کلی پیشنهاد بازی در فیلم و همچنین چند پیشنهاد ازدواج روبرو شده است.