1448-58

آیا فشن پلیس ادامه می یابد؟!

1448-59

• شایع است شوی فشن پلیس که با حضور جووان ریورز، از جنجالی ترین شوها بود اینک در شرایط بلاتکلیفی بسر می برد.
ظاهرا تهیه کنندگان شو، با انتخاب کتی گریفین در کنار برد گورسکی و کلی آزبورن و جولیانا راسیس تصور میکردند، که خیلی زود شو جا باز می کند، ولی در اولین گام، در بررسی اسکار، با حرفهای توهین آمیز جولیانا علیه ستاره جوان زندانا کلمن، موج مخالفت و اعتراض را برانگیخت، بطوری که جولیانا ناچار به عذرخواهی تلویزیونی شد وهمین نشان داد که شو بر پایه های لرزانی جای دارد و احتمال ادامه آن با چنین وضعی، بعید بنظر می رسد مگر اینکه گویندگان و گردانندگان تحولی به وجود آورند..

رزی او دانل خانه خاطره هایش را می فروشد

1448-60

• شایع است رزی اودانل ستاره تلویزیونی، بدنبال جدایی از دوست دخترش، خانه خاطره های خود را در فلوریدا می فروشد.
«رزی» می گوید طی دو سال و نیم من در این خانه، خاطره ها ساختم و حالا حاضرم آنرا زیر قیمت هم بفروشم تا آن خاطره ها مرا آزار ندهد.
من و میشل راندر هر دو فرزندانی داریم، که باید به آنها برسیم، در بعضی موارد به بن بست هایی رسیدیم و احساس کردیم جدایی بهترین راه است.

کوری فلدمن هنوز
برای کوری هایم غصه می خورد

1448-61

• شایع است کوری فلدمن 43 ساله، بعد از 5 سال هنوز برای زوج هنری و بهترین دوست خود اشک می ریزد.
کوری فلدمن و کوری هایم در سالهای 1980 با سریال Lost Boys محبوب همگان شده بودند و بعد از پایان سریال هم دوستان صمیمی هم باقی ماندند، تا کوری در 2010 در 38 سالگی دچار سینه پهلو شد و خیلی سریع از دست رفت، ولی همه روزها و لحظات آخر زندگی خود را در خانه کوری فلدمن گذراند و همین فلدمن را دچار اندوه ابدی کرد.

بخاطر عشق حامله میشود

1448-62

• شایع است سوفیا ورگارا ستاره تلویزیونی، می خواهد بخاطر عشق تازه زندگی خود علیرغم میل خود، حامله شود.
سوفیا ستاره سریال «مدرن فامیلی» می گوید جو منگانیلو عشق بزرگ زندگی من است از من چند سالی کوچکتر است، دلش بچه می خواهد. من با وجود فرزند بزرگ، بخاطر او حاضرم حامله شوم و او را شاد کنم تا ببینم چه پیش می آید!