1449-52

پادما بیماری خود را 24 سال پنهان کرد

1449-53

• شایع است پادما لکشمی شف محبوب تلویزیونی، 24 سال بیماری بسیار نادر خود را پنهان کرده بود.
لکشمی که با این بیماری زنانه سالها در رنج و عذاب بود، سرانجام تن به یک عمل جراحی داد و با همین عمل در اصل شانس بچه دار شدن بطور طبیعی را از دست داد، ولی گویا بدنبال آن یک بنیاد برای کمک به دختران و زنان مبتلا به این بیماری برپا ساخت و اینروزها در سراسر امریکا برای دخترها سخنرانی می کند.
می گویند بدنبال این رویداد پادما از رابطه خود با ریچاردگیر حرفی به میان نیاورد.

مرگ مادر، جولیا رابرتز را با برادرش آشتی داد

1449-55

• شایع است سالها جولیا رابرتز با برادرش اریک رابرتز، دچار اختلاف و درگیری وقهر بودند، ولی از دو هفته قبل، بدنبال مرگ مادرشان ایندو با هم آشتی کردند.
«جولیا» که خواهر بزرگ خود «لیزا» را به عنوان تهیه کننده فیلم هایش یاری داده، خواهر خوانده خود را هم سال گذشته بدنبال خودکشی ناشی از افسردگی شدید از دست داد و بعد بدنبال بیماری سرطان مادرش، او را که تنها مایه امید خانواده بود به خاک سپرد و همین ها جولیا را در انزوا فرو برد، ولی خوشبختانه اینروزها با پیوستن خواهران و برادر تا حدی التیام یافته اند.

بازی در 5 فیلم بخاطر یاری شوهر!

1449-54

• شایع است کیت وینسلت بازیگر تایتانیک، همه موفقیت پرکاری خود را در وجود شوهرش می بیند.
کیت که امسال 5 فیلم آماده نمایش دارد، به گفته اطرافیان تنها با کمک و همراهی شوهرش ندراکن رول میسر شده است، چون «ند» با فرزندان کیت(که میا 14 ساله و جوی 11ساله از شوهر قبلی اش می باشد) و پسریکساله اش در همه مراحل فیلمبرداری او را تعقیب می کنند و درهر فاصله کوتاه فیلمبرداری درون موبیل هوم بزرگ شان دور هم جمع میشوند. اطرافیان کیت می گویند او خیلی شانس آورده، چون هم شوهرش پولدار است، هم خوش تیپ وهم عاشق، هم فهمیده و آگاه ومنطقی و اینکه حسود هم نیست.

اشتیاق بازی در فیلم های دخترش

1449-56

• شایع است جان وایت 79 ساله، اشتیاق خود را برای بازی در یکی از فیلم های آینده دخترش انجلینا جولی پنهان نکرده است.
جان وایت و آنجلینا سالها با هم قهر بودند، چون آنجلینا مدعی بود، پدرش در شرایط بدی، مادرش را تنها گذاشته و رفته است و در دوران بیماری سرطان اش نیز به او سر نزده است.
اما بعد از سالها ایندو چند سال پیش با تولد بچه های تازه انجلینا، با هم آشتی کردند ولی این روابط گرم و صمیمی نشد.
اینک جان مرتب در مصاحبه هایش می گوید تنها آرزوی بزرگش این است که در فیلم های بعدی دخترش بازی کند، البته تا این لحظه انجلینا جوابی نداده است.