1450-28

التیماتوم کالیستا به هریسون فورد

1450-29

• شایع است بدنبال سقوط هواپیمای شخصی هریسون فورد و زخمی شدن اش، همسرش کالیستا مدتهاست به اوالتیماتوم داده، که اگر یکبار دیگر بدون خلبان، با هواپیمای خود پرواز کند، او را ترک خواهد گفت.
کالیستا که اینروزها مرتب به بیمارستان یو سی ال ای میرود تا از شوهر مجروح شده اش عیادت کند و با اطلاع از اینکه هریسون در این حادثه تا پای مرگ رفته، به شوهرش هشدار داد که دیگر تحمل ترس و وحشت ناشی از پروازهای او را ندارد.

عذرخواهی از رفتارهای گذشته

1450-30

• شایع است عذرخواهی جستین بیبر، نشانه بلوغ فکری اوست، نشانه یک مدیر برنامه خوب! درحالیکه روی شانه های جستین بیبر، یک میمون بالا و پائین میرفت.
جستین در یک برنامه ویژه از همه دوستداران خود بخاطر رفتار و کردار عجیب و شاید نا شایسته خود در طی دو سه سال اخیر عذرخواهی کرد و گفت همه تلاشم این است که مبدل به شخصی بشوم، که همه شما به وجودم افتخار کنید.

از هم پاشیدن شوی فشن پلیس

1450-31

• شایع است گفته جووان ریورز قبل از مرگش، اینک به واقعیت انجامیده است! جووان دو سه هفته قبل از حادثه از دست رفتن اش زیر عمل جراحی، به شوخی و جدی گفت اگر روزی من در این شو نباشم، نه تنها کسی جرات و توانایی اجرای آنرا ندارد، بلکه روح من بالای سرشان خواهد ایستاد وهر خطای آنها را بزرگ خواهد کرد!
با توجه به حرفهای توهین آمیز جولیانا به زندایا کلمن ستاره 18ساله، تقریبا شو از هم پاشید، سیل انتقادات و اعتراضات سرازیر شد، کلی ازبورن اعلام کرد از شو کنار میرود، بدنبال او، هدایت کننده برنامه و جانشین جووان ریورز، یعنی کتی گریفین 54 ساله هم خود را کنار کشید.

اعتراض شدید التون جان علیه دلچه و گابانا

1450-32

• شایع است بدنبال حرفهای جنجالی دومنیکو دلچه و استفانو گابانا، دو طراح معروف التون جان خواننده سرشناس انگلیسی پوشیدن هر نوع لباس آنها را بایکوت کرد و حتی شنیدیم که از همه هنرمندان انگلیسی با ایمیل و فیس بوک و تلفن، خواسته اند برای همیشه دور این دو طراح و طرح هایشان را خط بکشند ایندو که خود هم جنس گرا هستند اعلام کردند بچه هایی که از طریق لقاح مصنوعی در جمع هم جنس گرایان بدنیا می آیند، بچه های مصنوعی هستند.
التون جان و دیوید فرنیش که صاحب دو فرزند بهمین طریق شده اند، ضمن اعتراض شدید به اقدامات علیه آنها ادامه میدهند.

راز زندگی عجیب بروس جنر

1450-33

• شایع است هنوز راز زندگی بروس جنر 65 ساله، در هاله ای از ابهام باقی مانده است.
درحالیکه بروس 65 ساله قهرمان سابق المپیک، بعد از 50 سال اعلام کرد تمایلات زنانه دارد وناگهان تغییر جنسیت داد.اطرافیان می گویند چطور ممکن است مردی طی 40 سال زندگی مشترک با دو همسر و چهار فرزند 17 و 19، 31، 33 و 34 و 36 ساله و عدم ایجاد هیچ شک و شبهه ای برای همسران خود، حالا دست به چنین اقدامی بزند؟
بروس بعد از 23 سال از کریس و خانواده کارداشیان جدا شد، ضمن اینکه کریس می گوید من در این مدت هیچ مسئله غیر نرمال و عجیبی را احساس نکردم.
اینک دو خانواده از هم جدا شده اند هرکدام با 5 فرزند ومسیری تازه.