1451-40

ماجرای جنیفر لارنس و برادلی کوپر

1451-44

• شایع است قطع و وصل شدن روابط جنیفر لارنس و کریس مارتین، در پشت پرده رویدادهایی را بدنبال دارد.
بعد از جدایی کریس خواننده و موزیسین معروف راک از همسرش گوئنت پالترو و همچنین جنیفر ازنامزدش، ایندو بهم پیوستند، روزها وهفته های داغی را پشت سر گذاشتند ولی در طی یکسال گذشته دوبار بدلایلی از هم دور افتادند، ظاهرا مشغله فراوان را بهانه می آورند البته جنیفر مرتب به بازی در فیلم ها در شهرها ونقاط مختلف مشغول است و از دو ماه قبل کریس را ندیده است اما مسئله ای که شایعات را قوت داده همبازی شدن جنیفر لارنس با برادلی کوپر است که اخیرا آنها را دیده اند که دور از چشم عکاسان، حتی در آغوش هم تکیه داده اند و بنظر می آید پشت پرده خبرهایی است!

1451-45

ظهور دوباره بچه های جنیفرلوپز

1451-42

• شایع است جنیفرلوپز تصمیم گرفت بعداز مدتها، فرزندان خود را به محافل و مجالس عمومی بیاورد.
گویا چند برخورد با پاپاراتزی ها، که حتی یکبار نزدیک بود جنیفر و بچه هایش در تصادفی زخمی بشوند، با توافقی که میان جنیفر و مارک آنتونی پدر بچه ها بوجود آمد، قرار شد بکلی بچه ها را از محافل هنری دورنگهدارند ولی اخیرا بنا به خواسته خود بچه ها، جنیفر باآنها درافتتاحیه فیلم های ویژه کودکان ظاهر شده و از عکاسان و فیلمبرداران هم واهمه ای نداشتند ، ضمن اینکه مک و اما دوقلوهای 7 ساله، بنظر بسیار آرتیست می آیند.

1451-43

در 60سالگی بروس ویلیز همه بچه ها نیامدند

1451-46

• شایع است لشکرکشی مـیان بروس ویـلیز و هـمسر سابق اش دمی مور، سبب شده، بعضی از بچه هایشان یکی را برگزینند و دور دیگری را خط بکشند.
هفته قبل در مراسم 60 سالگی تولد بروس، درحالیکه همسر تازه اش اما همینگ همه مراسم را تنظیم کرده بود، تنها «تولولا» دختر کوچکتر بروس در مراسم حضور داشت البته چهره های معروف چون تونی بنت وکیت ریچاردز نیز شرکت کرده بودند.

بریتنی اسپیرز دراندیشه ازدواج

1451-47

• شایع است بریتنی اسپیرز بعد از 6ماه رابطه عاشقانه با چارلی ابرسال 32 ساله، در اندیشه ازدواج است.
«بریتنی» که درست 15 سال است در صحنه موزیک حضور دارد، بعد از یک ازدواج نافرجام و یک دوره سه ساله زندگی بی سرانجام و دردسرساز، زندگی یکسال و نیمه با مدیر برنامه هایش، اینک بقول خودش عشق واقعی را با این تهیه کننده تلویزیونی پیدا کرده وهمه لحظات خود را با او و دو پسرش می گذراند.
اسپیرز می گوید من به زندگی زناشویی آرام دلبستگی دارم و فکر می کنم همه چیز برای این زندگی دوباره آماده است.

1451-48