1452-37

اسرار زندگی جولیانا رنسیس

1452-33

• شایع است جولیانا رنسیس مجری شبکه E و شوی جنجالی فشن پلیس، در پشت پرده زندگیش اسراری نهفته که کمتر کسی درباره آن می داند.
جولیانا که بدنبال حرفهای توهین آمیز خود به «زندایا» مورد هجوم و انتقاد شدید قرار گرفت و حتی منجر به از هم پاشیدن این شوی پرسروصدا شد، درواقع در پشت پرده با سرطان می جنگد، با لاغری شدید مقابله میکند، با خوردن داروهای مختلف سلامت خود را به خطر انداخته ولی دلش با همسرش و فرزندش خوش است و اینکه قرار شده فشن پلیس در پائیز امسال دوباره برگرد. جولیانا گفته لاغری مفرط من درمان ندارد و امیدوارم از این بابت مورد انتقاد و سرزنش نباشم.

تلاش برای برگرداندن مالیک بی نتیجه بود

1452-34

• شایع است تلاش برای برگرداندن زاین مالیک به گروه پرطرفدارشان One Direction، بی نتیجه ماند و مالیک اعلام کرد نیاز به استراحت وآرامش دارد و حاضر به ادامه کار مشترک نیست.
بقیه گروه: هری استایلز، لوئیز تاملین سن ، نیان هوران و لیام پاین، اعلام کردند به تصمیم مالیک احترام می گذارند و تور را ادامه میدهند.
از سویی شنیدیم که گروه رسما گفتند نمی خواهند با جدایی یک عضو چون گروه اسپایس Spice بکلی از هم بپاشند و پنجمین آلبوم خود را در دست تهیه دارند.

جان هام به مرکز ترک اعتیاد رفت

1452-35

• شایع است بدنبال رفتن جان هام بازیگر سریال Mad Men به یک مرکز ترک الکل، دوست دخترش اعلام کرد، این سریال سبب اصلی اعتیاد او بود.
«جان هام» در این سریال مرتب در حال نوشیدن ویسکی و کشیدن سیگار است و دست اندرکاران سریال می گویند طی 9 سال، بیشتر بازیکنان آن به سیگار و مشروب معتاد شدند، از جمله خود جان هام که در یک کلینیک ویژه بستری شده و قرار است حداقل یک ماه تحت درمان باشد.

رابین رایت عاشق تر از همیشه

1452-36

• شایع است رابین رایت 48 ساله، عاشق تر از همیشه، همه وقت خود را با بن فاستر می گذراند، و می گوید هیچگاه تا این حد ازعشق سرشار نبوده است.
رابین قبلا با دین ویترسپون در سال 86 ازدواج کرده و با دو فرزند از او جدا شد و با شان پن وصلت کرد رابین بعد از 7 سال از شان پن جدا شد و شان هم بلافاصله با شارلیز ترون رابطه عاشقانه برقرار کرد. در عین حال فرزندان22 و 20 ساله رابین بدلیل فاصله سنی مادرشان با بن، اعتراض داشتند وحتی سبب جدایی چند ماهه آنها شدند ولی آنها خیلی زود بهم پیوستند واینک جدا شدنی نیستند.