1454-92

نیکلاس هالت دل شکسته، دوباره عاشق شد

1454-88

•شایع است نیکلاس هالت بازیگر فیلم های X-Men و Mad Max که بدنبال جدایی از جنیفر لارنس دل شکسته و منزوی شده بود، دوباره عاشق شد.
نیکلاس که دو سالی عاشق دلخسته جنیفرلارنس بود، ناگهان خبردار شد که جنیفر به کریس مارتین همسر سابق گوئنت پالترو دل بسته و بکلی غیبش زده است. این رویداد اورا بکلی شکست ولی ناگهان سر وکله دیانا اگرون ستاره زیبای 28 ساله پیدا شد واو را با خود به سفر لندن برد و چنان سرش را گرم کرد که نیکلاس از عشق داغ اش فارغ شد! البته عشق های هالیوودی معمولا چنین مشخصه هایی دارد، جای تعجب نیست.

جدایی اما استون و اندرو گارفیلد

1454-89

• شایع است عشق پرشور اما استون و اندرو گارفیلد، دو بازیگر فیلمهای اسپایدرمن، پایان یافت و هرکدام به سویی رفتند.
ایندو هنگام بازی در این سری فیلم ها با هم آشنا شدند، ابتدا قرار بود، رابطه عاشقانه شان تبلیغاتی باشد، بعد جدی شد و به 3 سال کشید و حالا با پایان نقش اما استون در این فیلم، عشق شان نیز به نقطه آخر رسید و بنظر می آمد واقعا این عشق تبلیغاتی بوده ولابد اندرو درانتظارهمبازی تازه خود در فیلم است، که رابطه عاشقانه اش را آغازکند!

برادلی کوپر دل از سوکی نمی کند

1454-90

• شایع است با وجود اختلاف نظرهایی میان برادلی کوپر و سوکی واترهاوس سوپرمدل زیبا، برادلی طاقت جدایی او را ندارد!
ایندو با وجود 17 سال فاصله سنی، روابط عاشقانه ای داشتند ولی درست قبل از اسکار، از هم جدا شدند وبرادلی برای بازی در فیلم تازه اش به خارج امریکا رفت، ولی طاقت نیاورد و از سوکی خواست به اوبپیوندد. سوکی هم بلافاصله یک فشن شو را در پاریس رها کرده بدنبال برادلی رفت. خدمتتان توضیح دادم که عشق های هالیوودی مشخصات عجیبی دارد، در اوج داغی، با توجه به شرایط موجود به نهایت سردی می رسد!

اعتراض همسر سابق تایگروودز

1454-91

•شایع است با ظاهرشدن لیندسی وان قهرمان اسکی و دوست دختر جدید تایگروودز، درکنار بچه های تایگر، همسر سابق اش به این رابطه وتصاویر اعتراض کرد.
«الیننوردگرن» همسر سابق تایگر که با برملا شدن روابط او با زنان مختلف و نه چندان خوشنام از او طلاق گرفت، اخیرا در جریان رابطه عاشقانه لیندسی و تایگر قرار گرفته و مرتب هشدار داده که بچه هایشان سم 7 ساله و چارلی 6 ساله را قاطی این رابطه نکند، حداقل تا زمانی که ازدواج در میان نیست چون دلش نمی خواهد بچه هایش هرچندگاه با یک زن جدید و بقولی جانشینی تازه و گذرا روبرو شوند.