1455-33

کناره گیری جیزل باندچن سوپرمدل معروف

1455-34

• شایع است قبل از آنکه جیزل باندچن، بخاطر ظهور مدلهای بسیار جوان وزیبا، بقولی از سکه بیفتد، خود از دنیای فشن کناره گرفت.
جیزل که از گرانترین مدلهای جهان بود و روزگاری دوست دختر لیوناردو دیکاپریو بود، بدنبال ازدواج با تام براون فوتبالیست معروف در سال 2009و صاحب دو فرزند شدن، بمرور احساس کرد که زمان کناره گیری است.
چون هم اندام او کم کم فرم خاص خود را از دست داد وهم ظهور سوپرمدلهای زیر 20سال و 25 سال ، او را با رقابت های فشرده ای روبرو کرد و اینک در 34 سالگی، با دنیای مد خداحافظی می کند.

با ویرانی همه پل های آشتی،
گوئنت و کریس از هم جدا شدند

1455-35

• شایع است وقتی همه راههای آشتی گوئنت پالترو و کریس مارتین بسته شد، ایندو هفته قبل بطور رسمی ورقه طلاق خود را امضا کردند.
گوئنت پالترو و کریس حدود ده سال زندگی زناشوئی آرامی داشتند، ولی ناگهان در اول مارچ 2014 این روابط طوفانی شد و ایندو بطور موقت از هم جدا شدند و دراین فاصله کریس با جنیفر لارنس رابطه عاشقانه برقرار کرد و خیلی ها بدلیل دو قهر و آشتی فکر می کردند هنوز پل های بازگشت کریس و گوئنت ویران نشده، ولی اخیرا با قوت گرفتن عشق کریس و جنیفر، همه راه های آشتی بسته شد وهفته قبل آنها ورقه رسمی طلاق را امضا کردند و حال نوبت جنگ برسر ثروت ومایملک شان شروع میشود.

کلید عشق شان پن و شارلیزترون

1455-36

• شایع است حضور جکسون پسرخوانده شارلیزترون، سبب شده عشق شارلیز و شان پن هر روز مستحکم تر بشود.
علاقه شدید میان شان و جکسون و اینکه حتی جکسون مادرش را وا می دارد، در سر صحنه فیلم های شان نیز حضور یابند، درحقیقت کلید دوام عشق و همچنین ازدواج بسیار احتمالی آنهاست، که دوستان نزدیک می گویند تا پائیز امسال رخ میدهد و بیش از همه جکسون مشوق آنهاست!

فیلم مافیایی، راه نجات جانی دپ

1455-37

• شایع است شکست چند فیلم اخیر، جانی دپ، نه تنها او را به فکر چاره انداخت، بلکه استودیوها رانیز به تلاشی تازه برای نجات این سوپراستار واداشت.
«جانی دپ» بلافاصله فیلم جدید «دزدان دریائی کارائیب» را پایان داد و بازی در یک فیلم مافیایی بنام جمزوایتی بولگر Whity را به اتفاق جویل اد گرتون آغاز کرد، که بدلیل متفاوت بودن و خشن بودن فیلم، نه تنها پیش بینی فروش بالای فیلم میشود بلکه کاندید شدن جانی برای اسکار نیز بعید بنظر نمی آید.

قهر وجدایی در کار نبود

1455-38

• شایع است ظاهرشدن اخیر رابرت دنیرو وهمسرش گریس هایتاور در محافل مختلف، درواقع برای رو کردن خبرهای اخیر در مورد جدایی شان بود.
رابرت دنیرو سالهاست با گریس زندگی آرامی دارد، ولی چون اخیرا در هیچ محفلی با او دیده نشده بود، در چند نشریه صحبت از قهر وجدایی شان بود و ایندوبا حضوردر فستیوال سالانه «ونتی شو» بروی این خبرها، خط بطلان کشیدند.