1457-39

ورقی تازه در زندگی عاشقانه
کریس مارتین و جنیفرلارنس

1457-40

• شایع است مشغله فراوان، کریس و جنیفر را تا حدی از هم دور ساخته، ولی کریس مارتین خواننده و موزیسین معروف، بعد از طلاق رسمی از گوئنت پالترو ستاره نامدار، همه نیرو و وقت خود را بروی قوت بخشیدن به عشق تازه خود و جنیفرلارنس گذاشته است.
ایندو که اواخر سال 2014، یک جدایی موقت داشتند وگناه را بر گردن مشغله فراوان خود انداختند اینروزها در هر شرایطی بدیدار هم میروند، درحالیکه جنیفر هفته قبل فیلم Joyرا بپایان داد وبازی در فیلم تازه X-MEN را شروع میکرد کریس هم در تور خود سرگرم است، ولی در هر فاصله و فرصتی، با جت خصوصی بدیدار هم می شتابند و جنیفر می گوید هیچکس به اندازه کریس مرا خوشحال و پرانرژی نمی کند.

تایگر وودز از لیندسی وان جدا شد

1457-41

• شایع است تایگروودز قهرمان بین المللی گلف، بدلیل خاطره های گذشته، درست پس از سه سال رابطه عاشقانه، از «لیندسی وان» قهرمان اسکی جدا شد.
تایگر 39 ساله و لیندسی 30 ساله بظاهر عاشق هم بودند، لیندسی بعنوان مادرخوانده با فرزندان تایگر رابطه خوبی داشت ولی به گفته اطرافیان تایگر هنوز با خاطره های گذشته با همسر سابق خود زندگی می کند و از اینکه روابط او با چند زن معلوم الحال، این جدایی را رقم زد، هنوز پشیمان است.

بعداز دیکاپریو، نوبت کوپر رسیده!

1457-42

• شایع است بعد از لیوناردو دیکاپریو، اینک نوبت برادلی کوپر رسیده، که مرتب دوست دخترهای مدل خود را عوض می کند.
دیکاپریو در طی 10سال، همه دوست دخترهای خود را از میان سوپرمدل های زیر 25 سال برگزید از جیزل تا رافائیلی و اخیرا دو سوپرمدل تازه، که معمولا با هرکدام یک تا دو سال رابطه داشته حالا برادلی کوپر این شیوه را بکار گرفته، بعد از جدایی از مدل جوان سوکی واترهاس 23 ساله، عاشق ایرنیا شایک سوپرمدل سکسی شده است.

دومین جدایی پاملا اندرسون از ریک سالومان

1457-43

• شایع است پاملا اندرسون ، بعد از 2 طلاق، حرف از ازدواج سوم با ریک سالومان میزند. پاملا اندرسون ستاره معروف، برای دومین بار از ریک سالومان طلاق گرفت.
پاملا 47 ساله و ریک 46 ساله اولین بار در سال 2007 ازدواج کرده ودر سال 2008 از هم جدا شدند، دوباره تن به وصلت دادند و هفته قبل رسما از هم جدا شدند. و اینک قصد دارند رکوردی تازه بر جا بگذارند و برای سومین بار ازدواج کنند!