1459-59

آیا کریس جنر در رنج است؟

1459-60

• شایع است کریس جنر(مادر کارداشیان ها) اینروزها در شرایط روحی خوبی بسر نمی برد درحالیکه تا هفته قبل حاضر نشده بود با صراحت در این باره حرف بزند.
می گویند کریس دچار نوعی سرگشتگی روحی شده، چون او بعد از 23 سال زندگی زناشویی با بروس جنر و حتی صاحب فرزند شدن، حالا باید بپذیرد که شوهرش با عمل جراحی مبدل به زن شده است و از خود می پرسد، پس چگونه در طی 23 سال من این واقعیت را نفهمیدم و بروس نیز علنا آنرا رو نکرد و درحقیقت من باید همه خاطرات 23 ساله خود با بروس را دفن کنم.

من نگفتم با زنان رابطه جنسی دارم!

1459-61

• شایع است یک مصاحبه جنجالی کیت بلانشت، که به گفته او نیمه کاره در نشریات چاپ شده، او را به اعتراض واداشته و در ضمن او را در لبه اعتراض گروه زیادی قرار داده است.
کیت در فیلم کارول Carol در نقش یک زن هم جنس گرا با رونی مارا همبازی شده و صحنه های عریان وجنجالی فیلم، سرو صدای زیادی بپاکرده و بیشترین توجه رسانه ها ومردم را بخود جلب نموده است.
کیت می گوید در یک مصاحبه از من پرسیدند آیا قبلا با زنان رابطه داشتم، من هم گفتم بله با زنان زیادی رابطه داشتم ولی رابطه جنسی نبوده، ولی آن قسمت در مصاحبه حذف شده بود. این فیلم در فستیوال کن بیشترین توجه را بدنبال داشت.

تیلرسویفت دوست پسرش را رو کرد

1459-62

• شایع است با وجود اینکه تیلر سویفت قصد داشت هشتمین دوست پسر خود را طی 3سال ونیم، عجالتا پشت پرده نگهدارد، در شب اهدای جوایز بیل بورد ناچار شد او را رو کند.
تیلر سویفت در مراسم Billboard Music Awards در لاس وگاس رکورد دریافت جایزه را شکست و 8 جایزه با خود برد درست در یکی از لحظات پرشور مراسم کلوین هریس دوست پسرش هیجان زده او را بغل کرده و بوسید و ماجرا کاملا رو شد و جای حاشا نماند.

جنیفر گاه به گاه کاسپر را می بیند

1459-63

• شایع است جنیفر هنوز گاه به گاه دوست پسر سابق خود کاسپر اسمارت را می بیند ولی فاصله این دیدارها گاه به 6ماه میرسد.
هفته قبل وقتی جنیفر لوپز در افتر پارتی بزرگ بیلبورد موزیک لاس وگاس شرکت کرده بود، ناگهان سرو کله کاسپر پیدا شد همه در انتظار برخورد آنها بودند که جنیفر اورا عاشقانه پذیرفت و حتی با او رقصید، ولی همه دیدند که کاسپر براهی رفت و جنیفر به راهی دیگر.

هریسون فورد به نصیحت ها توجه ندارد

1459-64

• شایع است هریسون فورد بازیگر 72 ساله سینما، با وجود گذشتن از خطر بزرگی در سقوط هواپیمایش، همچنان در صدد پرواز دوباره است.
هریسون فورد که هواپیمای کوچک شخصی اش در زمین گلف منطقه ونیز سقوط کرد و به شدت مجروح شد به گفته اطرافیان از خطر حتمی مرگ گذر کرد و بدنبال ان همسرش کالیستا به او هشدار داد دیگر دور پرواز را خط بکشد ولی هریسون حالا که بهبود یافته، باز هوس پرواز کرده است و ممکن است همین میان او وهمسرش اختلاف اندازد.