1463-38

عذاب وجدان دمی مور

1463-39

• شایع است عذاب وجدان دمی مور سبب شده تا اینروزها همه نیروی خود را برای نزدیکی و دوستی با دختران خود بکار گیرد.
«دمی» که در سال 2000 بعداز 13 سال زندگی مشترک با بروس ویلیز و داشتن 3 دختر، از او جدا شد، دچار اولین ضربه احساسی شد، ولی حداقل دل به فعالیت های سینمایی خود بسته بود، که آنهم به نوعی به رکود کشید، ولی ازدواج با اشتون کاچر که 15 سال از او کوچکتر بود، به او حرکت تازه ای داد ولی خیانت و جدایی از او، چنان سنگین بود که او را به مواد مخدر و انزوا و بیمارستان کشید و درتمام این سالها ازدختران خود رومر26 ساله ، اسکات 23 و تالولا 21 ساله به دور افتاد و آنها در واقع بی مادر ماندند و از حرکات، اعتیاد، نوع لباس پوشیدن و رابطه اش با مردها شرم داشتند تا عاقبت دمی از یکسال پیش عذاب وجدان به سراغش آمد و اینک برای جبران گذشته ها، به مادری شبانه روزی مبدل شده است.

درمان افسردگی!

1463-40

• شایع است 3 فرزندخوانده شارون استون، او را از افسردگی و انزوا نجات دادند.
«شارون» 57 ساله بعد از طلاق از فیل براستن در سال 2004 و رکود شدید کاری، بمرور به سوی دیپرشن شدید رفت، ولی ناگهان به فکر پذیرش فرزند افتاد و چند سالی است که با فرزندان خود روان 15ساله، لیرد 10 ساله و کوئین 9 ساله پر از انرژی و حرکت شده و بیشتر وقت خود را باآنها می گذراند و میگوید اینک مردی را به زندگیم راه میدهم، که عاشق بچه باشد و بسیار مهربان.

پتریک دمپسی خانه خاطره هایش را می فروشد

1463-41

• شایع است پتریک دمپسی بازیگر معروف تلویزیون و سینما، بعد از جدایی از همسرش خانه 15 میلیونی پر از خاطره های خود را می فروشد.
پتریک همه خاطره های زندگی مشترک خود را در همین خانه داشت. بعد از کناره گیری از سریال Grey’s Anatomy و جدایی از همسرش بدنبال مسابقات اتومبیلرانی و جهانگردی رفت و به اطرافیان خود گفت نیازی به خانه مجلل ندارد.

ماجرای بد مستی جان استاماس

1463-42

• شایع است علت واقعی رانندگی درحال مستی جان استاماس، به مرگ مادرش و رکود کاری اش ربط دارد.
جان 51 ساله که با سریال محبوب Full House به شهرت رسید، در طی سالهای اخیر در چند فیلم و بعنوان مهمان در سریالها بازی کرد، ولی در اصل زیاد جدی گرفته نشد، گرچه اخیرا در سریال پدر بزرگ Grand Fathered ظاهر شده ولی همین ها او را به سوی الکل برد، تا سال گذشته مادرش را که بسیار برایش عزیز بود از دست داد و این رویداد ضربه بزرگ دیگری به او زد و تا ماهها در الکل غرق شد و در ضمن از یک بیماری نیز رنج می برد که هنوز آشکارا درباره اش حرف نزده است.
جان که هفته قبل توسط پلیس بورلی هیلز دستگیر شده و به بیمارستان سیدرساینای انتقال یافت از پلیس و بیمارستان و دوستداران خود تشکر بسیار کرد و به اطرافیان اش قول داد دور مشروب را برای همیشه خط بکشد.