1464-39

سلین دیان در انتظار معجزه

1464-40

• شایع است سلین دیان خواننده نامدار، بعد ازاینکه در مورد درمان شوهرش رنی نا امید شد، به معجزه روی آورده است.
آخرین تلاش سلین، انتقال رنی به یک مرکز درمان سرطان دربوستن بودکه آنهم به نتیجه نرسید چون این دوره برای رنی دردناک بود، سلین تا دو هفته دست از کار کشید.
می گویند سلین به همه مراکز مذهبی مراجعه کرده و همه نوع اقدام برای یک معجزه نجات بخش انجام داده و حتی در مرکز بزرگ تحقیق درباره سرطان گفته حاضر است تا 50 میلیون دلار برای درمان قطعی رنی بپردازد.

ستاره امپایر برنده شد!

1464-41

• شایع است برنده شدن ستاره سریال امپایر، از دیدگاه خیلی ها، ساختگی بود!
تاراجی پی هنسن ستاره سریال پرسروصدای The Empire هفته قبل در مسیر سفرهای دونفره خودبا ترنس هاوارد برای تبلیغات سریال شان در کازینوی مونت کارلو، برنده بزرگی بود وچند هزار دلار به جیب زد.
ایندو برای تبلیغات بخش اول سریال و همچنین بخش دوم که از 23 سپتامبر شروع میشود، به سراسر اروپا و خاوردور سفر می کنند.

جانی دپ هم قصر خاطره های خود را می فروشد

1464-42

• شایع است، که جانی دپ اصرار دارد هرچه زودتر قصر زیبای خود را در فرانسه بفروشد.
درحالیکه هر سال بر قیمت قصر زیبای جانی دپ در جنوب فرانسه اضافه میشود و اینک به 25 میلیون و700 هزار دلار رسیده، ول جانی اینروزها قصرش را در مارکت گذاشته تا هر چه زودتر بفروشد تا خاطره های 12 ساله زندگی با دوست دختر سابق و مادر بچه هایش را فراموش کند. این قصر 37 ایکری 12 اتاق خواب و 12 حمام وتوالت ، کلیسا، ویلاهای کوچک مهمان، استودیو نقاشی، اتاق غار مانند سبک شرقی دزدان دریایی، بار، رستوران و … دارد.

کورتنی کاکس با عجله ازدواج می کند

1464-43

• شایع است کورتنی کاکس ستاره سریال Friends، بنا به توصیه دوستان نزدیک خود، در اولین ماه تابستان با دوست پسر خود جانی مک داید ازدواج می کند.
کورتنی بعد از جدایی از دیوید آرکت، 3 بار تا پای ازدواج رفت ولی بدلایلی بهم خورد واینک با توجه به عشقی که به جانی دارد و همچنین علاقه دخترش کوکو به جانی، می کوشد تا هرچه زودتر مراسم را برگزار کند تا حادثه ای داماد آینده را پشیمان نکند.