1465-32

زمان مادرشدن است!

1465-33

• شایع است با وجود پیشنهاد نقش دو فیلم کمدی سکسی به کامرون دیاز، او سعی دارد بجای ایفای چنین نقش هایی، حامله بشود.
کامرون دیاز که درماه ژانویه با بنجی مادن ازدواج کرد. همه وجودش مادر شدن را می طلبد. او درحالیکه از نادرستارگانی است که سکسی ترین نقش ها را بازی کرده، هنوز در 42 سالگی با پیشنهادات تازه ای روبرو است.
دست اندرکاران سینما میگویند کامرون بعداز مادر شدن، به احتمال زیاد برای نقش های سابق خود مناسب نیست.

کتاب رسواکننده برت رینولدز آماده میشود

1465-34

• شایع است برت رینولدز بازیگر 79 ساله سینما، کتابی را بزودی به بازار میدهد که هیاهو وجنجالی بپا خواهد کرد.
می گویند برت در این کتاب از خصوصی ترین روابط عاشقانه و حتی شخصی خود با سالی فیلد و لونی اندرسون و 4 ستاره دیگر می گوید و اسرار پشت صحنه هالیوود را از جمله دشمن درجه یک خود جانی کارسون را فاش می کند در شرایطی که برت وضع مالی بدی دارد، این کتاب پیشاپیش برایش ایجاد درآمد کرده است و گویا بعضی ها هم به او هدایایی داده اند که اسرارشان را فاش نکند.

حراج کیک عروسی چارلز و دایانا

1465-35

• شایع است حراج یک برش از کیک عروسی پرنس چارلز و دایانا، اینروزها عکس العمل های مثبت و منفی بسیاری را برانگیخته است.
«جولین اکشن»که این برش کیک را از سال 1981 در محفظه خاصی نگهداری کرده وهمان برش از کیک است، که دایانا قرار بود، در دهان چارلز بگذارد!
گروهی از اطرافیان دایانا سر به مخالفت برداشته اند و بسیاری از طرفداران او مشتاقانه در انتظار حضور در اکشن هستند.
همانطور که میدانید، ایندو در 29 جولای 1981 با هم ازدواج کردند و 750 میلیون نفر این مراسم را تماشا کردند.

ملانی گفت آنتونیو آزاد است هر کاری بکند!

1465-36

• شایع است ملانی گریفیت ستاره قدیمی، برای بازگشت شوهرش آنتونیو به خانه اعلام کرد چشم و گوش خود را درباره روابط او می بندد!
ملانی و آنتونیو باندراس حدود 20 سال با هم در رابطه عاشقانه و بعد ازدواج بودند، ولی از سال 2002 که ملانی مچ شوهرش را با ستاره سکسی «ربکا رومین» گرفت، درگیری آغاز شد و بعد پای یک زیباروی آلمانی نیکول کمپل پیش آمد و در سال 2012 در فستیوال کن، انتونیو از خط قرمز رد شد. ملانی تقاضای طلاق کرد، ولی دوستان می گویند ایندو هفته قبل در فارغ التحصیلی دخترشان استلا، بهم نزدیک شدند و ملانی گفت من با انتونیو و بدون او در عذابم، پس بهتر است با او باشم، تقاضای طلاق را پس بگیرم و چشم بر روابط او با زنان دیگر ببندم!