1466-52

لقب زوج طلایی هالیوود

1466-53

• شایع است با وجود اختلاف نظرهایی میان متیو برادریک و سارا جسیکا پارکر ایندو می کوشند تا زندگی زناشویی خود را همچنان صمیمی و عاشقانه نشان بدهند.
بدلیل جدایی ها و طلاق های تازه در هالیوود طی 3 سال گذشته که شامل زوج های محبوبی می شد اینک جسیکا و متیو، بعد از دو دهه هنوز عاشق هم باقی مانده اند و آنها را زوج طلایی هالیوود لقب دادند چون در هر شرایطی کنار هم ایستاده اند.

ملیسا مک کارتی خود را گم کرده؟

1466-54

• شایع است موفقیت های دور از انتظار اخیر ملیسا مک کارتی، او را از زندگی زناشویی اش جدا کرده است.
اطرافیان می گویند پیشنهاد بازی در 8 فیلم تازه، پیشنهاد دستمزد بالای 10 میلیون دلار، ناگهان ملیسا مک کارتی را از قالب یک زن فروتن و پر از شادی و در عین حال رفیق دوست در آورده و در طی چند ماه اخیر نه تنها دوستانش بلکه شوهرش و بچه هایش را هم خیلی کم دیده است و مرتب درحال سفر بوده است.
ملیسا هفته قبل ظاهرا گفت چون همیشه عاشق بن شوهرش میباشد درحالیکه برای افتتاح فیلم هایش بدون شوهرش سفر کرده بود.

گلایه شدید شوهرسابق گلدی هاون

1466-55

• شایع است بیل هادسن 65 ساله، همسر سابق خود گلدی هاون را به خیانت و مسموم ساختن ذهن بچه هایشان متهم کرد و گفت گلدی همه زندگی مرا از من گرفت.
بیل که پدر کیت هادسن و الیور هادسن دو بازیگر سینماست، می گوید در سال 1980 وقتی گلدی با کرت راسل دیدار کرد، مرا به گوشه ای انداخت و وادار به طلاق کرد، بچه هایم را از من گرفت و چنان کرد که بچه هایم از من نفرت دارند ومن هیچگاه گلدی را نمی بخشم، ولی خوشحالم که کرت راسل از سال 1983 با گلدی رابطه دارد ولی حاضر به ازدواج با او نشده است!

عشق کیتی پری و جان مایر هم تماشایی است

1466-56

• شایع است عجیب ترین عشق در فضای هنری امریکا، عشق میان جان میر(مایر) و با کیتی پری است، دو خواننده محبوب و پرکار، براستی عاشق هم هستند، ولی بدلیل سرکش بودن شان، مرتب با هم درحال جنگ هستند.
در طی دو سال گذشته ایندو 4 بار از هم جدا شدند و دو باره سرزده به سراغ هم رفته و عشق شان را دوام دادند. هردو می گویند قدرت دست کشیدن از یکدیگر را ندارند و در ضمن گاه تحمل رفتارهای عجیب همدیگر را هم ندارند، گرچه کیتی سربراه تر و منطقی تر است این در اصل جان است که مرتب به سرش میزند وفیل اش یاد هندوستان می کند.

عشق خود را به وقت خالی سپردیم !

1466-57

• شایع است با وجود عشق پرشوری که میان جنیفر لارنس و کریس مارتین وجود دارد، ایندو بدلیل مشغله فراوان به زحمت همدیگر را می بینند و با هم به خلوت میروند.
دوستان نزدیک شان می گویند عشق آنها به زمان های خالی میان فیلم ها وکنسرت ها بستگی دارد، جنیفر که در حال بازی در فیلم X-men Apocalypse در کاناداست، به مجرد یافتن فرصت یا به نیویورک یا شهری که کریس کنسرت دارد پرواز می کنند و با او شب را می گذراند و کریس هم کمین میکند تا یک وقت خالی پیدا می کند، به جنیفر تلفن میزند و قرارومدار را می گذارد.
خیلی ها می گویند علیرغم دو سه قهر و آشتی، هنوز ایندو دنیای خود را با واقعیت و منطق آمیخته اند و همین سبب ادامه عشق شان شده است.