1467-41

آیا «شِر» در صحنه دچار مشکل نمیشود؟

1467-42

شایع است با وجود اعلام «شر» در مورد بازگشت کامل سلامتی اش و آغاز تور سراسری اش، متخصصین در مورد رفتن شِر بروی صحنه هشدار داده اند.
شر بیش از یکسال بود که به دلیل یک بیماری خطرناک عفونی تحت درمان بود و حتی مدتی پزشکان از او دست کشیده بودند. ولی شر خوشبختانه با مقاومت بسیار، به دوستداران خود خبر داد که بدیدار دوستان روی صحنه می آید و کاملاً آمادگی دارد که تور سراسری خود را ادامه بدهد.
«شر» به هشدارها توجه ندارد و با همه نیرو برای خواندن دوباره آماده شده است.

اسکات باید عذرخواهی کند

1467-43

شایع است با وجود جدایی کورتنی کارداشیان از اسکات دیسیک، بدلیل خیانت آشکارش، هنوز راه بازگشت وجود دارد!
دوستان مشترک می گویند: 9 سال زندگی مشترک ایندو و چند فرزند، نمی تواند این چنین سریع به نقطه آخر برسد. چون کورتنی زن مهربان و باگذشتی است و اگر اسکات رسما چه از طریق روزنامه ها چه دربرخورد فامیلی از کورتنی عذرخواهی کند، کورتنی او را خواهد بخشید.
از سویی دوستان مشترک می گویند اسکات بدلیل آلودگی به مشروب و مواد مخدر ، هنوز آدم قابل اعتمادی نیست و چند عضو فامیل دل خوشی از اسکات ندارند.

جان استاموس به سرعت خود را درمان می کند

1467-44

شایعه است جان استاموس بازیگر قدیمی سریال محبوب Full House اینروزها در یک مرکز ویژه به درمان اعتیاد خود به الکل مشغول است. چون دو پروژه بزرگ در راه دارد.
اولی پیوستن دوباره به گروه بازیگران فول هاوس در یک فیلم، بعد پخش و ادامه بازی او در سریال جدید Grandfather است و همین ها او را بطور جدی به سوی درمان و بازگشت به روندی عادی هدایت می کند.
جان بخاطر مرگ ناگهانی مادرش در سپتامبر گذشته که بسیار مورد علاقه اش بود دچار افسردگی شدید و بازگشت به الکل شد و در 12 جون نیز توسط پلیس بورلی هیلز به بیمارستان انتقال یافت.

حفظ انگشتر ازدواج به خاطر بچه ها

1467-45

شایع است بدنبال جدایی بن افلک و جنیفر گارنر در 30 جون ، ایندو اخیراً در برخورد و دیدار، انگشتری ازدواج خود را در هنوز دست داشتند.
بن برای دیدار 3 فرزندش سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدید جنیفرMiracle from Heaven به آتلانتا رفت و رفتار او و جنیفر خیلی عادی و دوستانه بود و اطرافیان گفتند آنها همه چیز را دوستانه پیش می برند و برای خوشحالی بچه ها، هنوز انگشترها را بدست دارند و حتی در مورد تقسیم ثروت اشان نیز آرام و محترمانه قدم بر می دارند.