1468-36

تأثیر جدایی پدر و مادر بر جیک جیلن هال

1468-37

* شایع است بهت جدایی پدر و مادر، جیک جیلن هال را هنوز بعد از سالها، غمگین می کند.
استفن جیلن هال کارگردان و نوآمی فونز فیلمنامه نویس، پدر و مادر جیک و مگی جیلن هال ستاره معروف و خواهر جیک، بعد از 30 سال زندگی مشترک چند سال پیش از هم جدا شدند و با این جدایی روحیه فرزندان شان را در هم ریخته و جیک از هر نوع رابطه عاشقانه طولانی و ازدواج واهمه دارد. در حالیکه با کریستن دانست، دنیرو پیترسون و تیلر سویفت رابطه عاشقانه گرمی داشت و به بهانه های مختلف از آنها جدا شد.

تا این حامیان را دارم غصه ندارم

1468-38

* شایع است کاتلین جنر 65 ساله بعد از دریافت جایزه شجاعت در برنامه ویژه ESPY اعلام کرد من حامیانی دارم که کمک می کنند سرپا بایستم.
کاتلین گفته وقتی مادرم استر و خواهرم پم و فرزندانم پشت من ایستاده اند من با ریالیتی شوی مستقل خود I AM CAIT وارد مرحله تازه ای از زندگی خود می شوم و مطمئن هستم، مردم مرا یاری خواهند داد.

پتریک شوارزینگر به اعتراض مادر توجه ندارد

1468-39

* شایع است با وجود مخالفت ماریا شرایبر با فعالیت پسرش پتریک شوارزینگر در سینما، او سرسختانه در این راه پیش می رود.
پتریک 21 ساله، درست پا در جای پای پدرش آرنولد می گذارد. چون آرنولد از سال 1985 بعنوان مدل وارد صحنه شد، بعد بعنوان قهرمان پرورش اندام و سپس بازی در فیلم های قهرمانی.
اینک پتریک بعنوان مدل کمپانی های بزرگ چون تام فورد مشغول شده ولی خود می گوید من هدفم مدلینگ نیست و بقول اطرافیان گوش های خود را بروی صدای اعتراض مادرش بسته و در عوض با ستارگانی چون تیلر سویفت و مایلی سایروس برای مدتی کوتاه رابطه ی عاشقانه برقرار کرد تا در تیتر خبرها باشد.

مرگ کریس تامپسون و نگرانی تام هنکز

1468-40

* شایع است درگذشت ناگهانی کریس تامپسون خالق سریال های معروفی چون SHAKE IT UP و همچنین سریال BOSOM BUDDIES که سبب شهرت تام هنکز در سالهای 80 شد، سبب نگرانی شدید و اندوه عمیق تام هنکز شد.
تام به کریس 63 ساله بصورت یک استاد و راهنما احترام و علاقه خاصی داشت وقتی فهمید او اسیر اعتیاد شده و بعد هم بر اثر مصرف زیاد مواد جان سپرده، نگران پسرش «چت» شد که اخیرا می کوشد از دام اعتیاد رها شود و دو سه بار در مراکز مختلف بستری گردیده و شرایطی شبیه کریس دارد.

عشق تازه مل گیبسون 24 ساله است

1468-41

* شایع است مل گیبسون در اندیشه ازدواج با یک نویسنده جوان 24 ساله است. می گویند در این میان 7 فرزند گیبسون با این وصلت هیچ موافقتی ندارند.
مل گیبسون که بعد از طلاق همسر سابق خود رابین مور و پرداخت نیمی از ثروت خود، هنوز 425 میلیون دلار نقدینه دارد و در ضمن سالی 350 هزار دلار بابت نگهداری از فرزندش به دوست دختر سابق خود اکسانا گریگوروا می پردازد.
فرزندان گیبسون از اینکه پدرشان عاشق «رزالیند راس» شده خوشحالند ولی پافشاری می کنند که او ازهم اکنون قرارداد عدم دسترسی به ثروت اش را با رزی ببندد.