1469-25

انگشتری ازدواج را درنیاوردند!

1469-22

* شایع است اقدام پراحساس بن افلک و جنیفر گارنر در مورد حفظ انگشتری ازدواج شان انعکاس بسیار جالبی میان دوستان و دوستداران شان داشت.
ایندو که دو هفته قبل اعلام جدایی کردند، برخلاف انتظار پرونده طلاق خود را رسماً به جریان نیانداختند و انگشتری ازدواج خود را هم همچنان در دست نگه داشتند تا سه فرزند 3، 6 و 9 ساله شان خوشحال باشند و بن خود را سر فیلمبرداری فیلم جدید جنیفر Miracles From Heaven در اتلانتا رسانده و بیشتر روزها را با بچه ها می گذراند و قصد دارند ثروت مشترک خود را هم بدون وکیل و دادگاه، با یک میانجی تقسیم کنند و دوستی خود را بخاطر بچه ها همچنان حفظ نمایند.

اسکات دومین شانس خود را از دست داد

1469-21

* شایع است همه چیز برای آشتی اسکات دیسیک و کورتنی کارداشیان آماده بود، ظاهرا اسکات می خواست ضمن عذرخواهی، جلوی دوربین هم، رفتارش را نادرست تلقی کند، ولی ناگهان اسکات در لاس وگاس و اتلانتا، با دو سه دختر بلوند دیده شد و از بوسیدن شان هم دریغ نکرد و بروی زندگی مشترک 9 ساله خود بکلی خط کشید.
اسکات که در سفر خود به پاریس با یک دختر جوان در حال بوسه غافلگیر شد و از سوی کورتنی رانده شد، با این اقدام اخیر خود، همه پل های پشت سر و روبروی خود را هم ویران کرد و دیگر هیچ راهی برای آشتی نگذاشت خصوصا که همه خانواده در برابرش ایستاده اند.

بازگشت شان و مدانا بهم بعد از 30 سال

1469-23

* شایع است شان پن بعد از 30 سال دوباره با همسر سابق خود مدانا، رابطه نزدیکی برقرار کرده است.
شان و مدانا از سال 85 تا 89 زن و شوهر بودند، ضمن اینکه هر دو یاغی و سرکش و در ضمن گاه بجان هم می افتادند و جدایی شان نیز جنجالی بود.
شان بعد از جدایی از مدانا، با رابین رایت ازدواج کرد و صاحب فرزندانی شد، 3 سال پیش از او هم جدا شد و حدود یکسال و نیم با شارلیز ترون، رابطه عاشقانه داشت که ناگهان ماه قبل پایان یافت.
اینک شان به آغوش مدانا بازگشته و قرار است آنها یک سفر یک ماهه عاشقانه را باتفاق روکو پسر مدانا از گای ریچی آغاز کنند که هیچکس عاقبت این سفر را نمی داند.

ازدواج پنهانی جان اف کندی

1469-24

* شایع است که مدارکی تازه بدست آمده، که جان اف کندی قبل از ژاکلین، با زن دیگری ازدواج کرده بود.
جری اوپنهایمر تاریخ نویس نامدار تائید کرده، که جان اف کندی عاشق دختری بنام دوری ملکوم می شود، ولی دوری حاضر به رابطه با او نمیشود مگر اینکه با هم ازدواج کنند و جان ناچار با او ازدواج می کند. این رویداد 6 سال قبل از ازدواج اش با ژاکلین بوده که به جدایی انجامید.
«دوری» در سن 91 سالگی در سال 2008 درگذشت و این راز را هم فاش نکرد.