1470-77

فرزند خوانده دوم برای شارلیز ترون

1470-78

* شایع است شارلیز ترون، بعد از هر جدایی، یک کودک را به فرزندی می پذیرد.
شارلیز بعد از جدایی از دوست پسر قبلی خود در سال 2011، تصمیم گرفت کودکی را به فرزندی قبول کند. پسرکی را بنام جکسون برگزید و روزگار خوشی با او داشت. اینک بعد از جدایی از شان پن تصمیم گرفت هرچه زودتر دختری را به فرزندی بپذیرد و این کار را خیلی بی سروصدا انجام داد و اینروزها شارلیز مادر یک پسر و یک دختر است.

آشتی رسمی
مایکل و کاترین

1470-79

* شایع است آشتی رسمی و بازگشت مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز بعد از چند سال، هفته قبل در جزیره ساردنیا در ایتالیا رخ داد.
مایکل 70 ساله، یکی دو سالی در ازدواج 14 ساله خود با کاترین فاصله انداخته بود، اینک با همه وجود کاترین را می طلبد و برای جشن 15 سالگی ازدواج شان، همه دوستان را دعوت کرده اند.
ایندو بدلیل بیماری سرطان حنجره مایکل و دیپرشن کاترین، کارشان تا مرحله طلاق هم رفت ولی سرانجام تن به آشتی رسمی دادند.

علت لاغری ناگهانی لیام نیسان

1470-80

* شایع است در پشت پرده لاغری مفرط لیام نیسان 63 ساله، رازی نهفته است. همه آنهایی که لیام را اخیرا دیده اند دچار وحشت شده اند. چون او به طرز غریبی لاغر و تکیده شده است و حتی یکی دو نفر از بیماری مرموزی سخن گفتند.
در این میان خود لیام، اعلام کرده او دچار بیماری نشده، بلکه بخاطر فیلم تازه مارتین اسکورسیزی، Silence باید از وزن خود می کاست و اینک با پایان فیلم، به همان فرم سابق برمی گردد!باید صبر کرد و دید براستی پای بازی در فیلم در میان است یا یک بیماری مرموز!

خانه اسرار خوانندگان بین المللی شناسایی شد!

1470-81

شایع است یک ویلای ساحلی در لانگ آیلند نیویورک با خود اسراری دارد که اگر فاش شود، هیاهو بپا خواهد کرد.
این ویلا متعلق به جری وکسلر یک دست اندرکار موزیک R&B بود که امکان آنرا داده بود، همه خوانندگان و موزیسین های معروف از جمله میک جاگر، گروه رولینگ استونز و دهها چهره معروف دیگر معشوقه های خود را به این ویلا بیاورند و هرکاری دلشان می خواهد بکنند.
بقول میگ جاگر دیوارهای این ویلا صداها و مناظری را به گوش شنیده و به چشم دیده اند که می تواند جنجالی بزرگ برپا سازد. ولی سرانجام این ویلا فروخته شد و اسرارش را با خود پنهان کرد.