1472-73

کالیستا با عشق
جلوی پروازهای خطرناک هریسون را گرفته

1472-75

*شایع است آرزوی دیرین هریسون فورد برای خلبانی های بی باکانه، دیگر میسر نمی شود چون همسرش کالیستا مدتهاست با نیروی عشق جلوی او را گرفته است.
بدنبال حادثه سقوط هواپیمای شخصی هریسون که بازمانده جنگ جهانی دوم است در زمین گلف، کالیستا جلوی او ایستاد، چون هریسون تا پای مرگ رفت وبجرات نباید زنده می ماند.
هریسون عاشق پرواز تک نفره است، ولی همسرش و پسر 15 ساله اش جلوی او استاده اند تا بقول دوستان قهرمان زندگی شان را حفظ کنند.

خواستگاران جدید برای کیتلین جنر

1472-77

*شایع است بعد از تغییر جنسیت کیتلین جنر، از مرد به زن، در طی هفته های گذشته هزاران خواستگار برایش پیدا شده، که از سنین 18 تا 88 سال هستند!
«جنر» که هر روز بیشتر چهره و اندام خود را زنانه می کند، در دست میکاپ آرتیست های ماهر چهره اش دلپذیرتر می شود، با شروع شوی تلویزیونی اش I Am Cait در حقیقت دوره جدید زندگی اش آغاز شده و او می کوشد تا همه آنهایی را که تغییر جنسیت داده و یا در اندیشه اش هستند را دور هم جمع کند و با تشکیل کلاب هایی به آنها کمک نماید.

بعد از ماه عسل هرکدام بدنبال کار خود رفتند

1472-76

*شایع است که جنیفر انیستن و جستین تروکس تصمیم گرفته اند، از مشغله فراوان خود بکاهند، تا زندگی زناشویی شان دوام داشته باشد.
ایندو که بعد از یک دوره چندساله نامزدی و دوبار برهم زدن مراسم ازدواج، در 5 اگوست ازدواج کردند و حتی با دوستان نزدیک و معروف خود به ماه عسل در «بورا بورا» رفتند، تازه معنای عشق و روابط گرم، بودن با رفقا و دور بودن از جنجال های شهری و خبری را فهمیدند، قصد دارند اگر برای حامله شدن جنیفر دیر باشد، حداقل دو کودک را به فرزندی بپذیرند.
اینروزها هر دو بدلیل قراردادهای خود از ماه عسل یکسره جلوی دوربین رفتند، جستین برای بازی در سریال Leftover به تگزاس رفت و جنیفر ضمن حضور در افتتاحیه فیلم جدید خود She is Funny That Way راهی مناطق مختلف شده، قرار است همین روزها در فیلم تازه Mother’s Day نیز شرکت کنند و مسلما ماهها از هم دور می افتند.

اگر ازدواج کرده بودیم، همدیگر را کشته بودیم

1472-74

*شایع است اگر کرت راسل و گلدی هاون زن و شوهر بودند، تا امروز همدیگر را کشته بودند!
می پرسید چرا؟ چون ایندو از 31 سال پیش که با هم آشنا شده و زیر یک سقف رفتند، به این نتیجه رسیدند که بهتر است تن به ازدواج ندهند چون هر دو اهل زندگی آزاد در رابطه با جنس مخالف! و حتی سفرهای تفریحی بظاهر تک نفره بودند.
می گویند گلدی بارها مچ کرت را گرفت، ولی او را بخشید، در مقابل کرت هم چندبار مچ گلدی را گرفت و چشم بست و همین سبب شد زندگی مشترک بدون قراردادشان از 31 سال پیش تا امروز ادامه پیدا کند. البته آنها در واقع در سال 1983 همدیگر را دیدار کردند، ولی بعد تصمیم به زندگی مشترک گرفتند.
می گویند در این دو سه سال اخیر، هر دو سر براه شده اند، ولی هنوز حاضر به ازدواج نیستند.