1473-54

جین سیمور برای پنجمین بار ازدواج می کند

1473-55

* شایع است جین سیمور ستاره 64 ساله انگلیسی تبار، چون لیز تیلور، نمی تواند بدون شوهر زندگی کند و بهمین دلیل تا امروز 4 بار ازدواج کرده و اینک برای پنجمین وصلت آماده میشود.
جین سیمور که از آخرین همسرش «جیمز کیچ» در سال 2013 جدا شد به سوی دوست قدیمی و کارگردان باسابقه دیوید گرین کشیده شد که از 35 سال پیش از فیلم Buster در سال 1988 همدیگر را می شناختند، در تمام این سالها بارها همدیگر را می دیدند ولی حرف از عشق نبود تا دو سال پیش ایندو فهمیدند بهم کشش دارند و اینک جین مشتاق ازدواج با دیوید 66 ساله است که سالها پیش از همسرش جدا شده است و در خیلی زمینه ها علائق مشترکی دارند.

یک نقش ریسکی برای لیدی گاگا

1473-56

* شایع است عشق شدید لیدی گاگا خواننده جنجالی به بازی در نقش های متفاوت در فیلم ها احتمال به ریسک گذاشتن محبوبیت او را بدنبال دارد!
«لیدی گاگا» که سالها بود در انتظار ایفای نقشی در فیلم ها و سریال ها بود، اینک در نقش یک هتلدار جنایتکار که دستش به خون آلوده است در سریال American Horror Story: Hotel ظاهر می شود که در آن با کتی بیتز همبازی است.

بن افلک رابطه با پرستار بچه اش را منکر می شود

1473-57

* شایع است بن افلک می کوشد تا از هر فرصتی برای بودن کنار سه فرزند خود بهره بگیرد، خصوصا اینروزها که همسر سابق اش جنیفر گارنر آخرین صحنه های فیلم تازه اش From Heaven را در آتلانتا بازی می کند.
در این میان بن بکلی رابطه پنهانی عاشقانه اش را با بیبی سیتر بچه هایش کریستین اوزونیان بکلی منکر می شود، ولی خیلی ها می گویند بن این رابطه را پنهان نگهداشته است و برای رد کردن شایعات، در خانه مشترک با جنیفر و بچه ها زندگی می کند!

چرا کریس مارتین از جنیفر لارنس جدا شد؟

1473-58

* شایع است عواملی در طی یکسال گذشته سبب جدایی های چند باره کریس مارتین خواننده معروف و جنیفر لارنس ستاره زیبای 24 ساله شده است.
ایندو بعد از دو قهر و آشتی، هفته قبل باز هم از هم جدا شدند. در حالیکه دوستان نزدیک می گویند کریس وقتی با جنیفر می آمیزد، بکلی از بچه هایش و حتی از کارش دور می افتد.
خودبخود هر جدایی حتی موقتی او را به سوی بچه هایش بازمی گرداند و کلی به برنامه کنسرت هایش سرعت می بخشد و البته بعد از چندماه، به بهانه ای آشتی می کنند. اگرچه این بار بدلیل همزمان شدن با تولد جنیفر، دلخوریهایی پیش آمده است.