1474-54

روابط جنیفر لارنس و ایمی شومر
سئوال برانگیز است

1474-49

*شایع است روابط بسیار نزدیک، صمیمانه و شبانه روزی جنیفر لارنس 25 ساله و ایمی شومر 34 ساله، اینروزها برای همه مشکوک و سئوال برانگیز است.
جنیفر روزی که فیلم Trainwreck را با شرکت ایمی دید، بلافاصله به او ایمیل کرد که من عاشق تو هستم و اینگونه دوستی شان آغاز شد و قرار است همین روزها در یک فیلم کمدی نقش دو خواهر را بازی کنند.
ایندو در برنامه بیلی جوی، روی پیانو پریده و ساعتها رقصیدند.

سرگردانی در عشق

1474-50

*شایع است رابین رایت ستاره معروف 49 ساله، در گزینش عشق دچار سرگردانی شده است.
رابین بعد از جدایی از شوهر سابق اش شان پن، ناگهان با بن فاستر 34 ساله بازیگر سینما روابط عاشقانه برقرار کرده و حتی نامزد شدند. ولی بعد از یکسال بدلیل مخالفت فرزندان خود، از این عشق دست کشید، ولی در نوامبر پیش دوباره با بن نامزد شده و زندگی زیر یک سقف را شروع کرده و حتی صحبت از ازدواج بود، اما ناگهان این هفته رابین نامزدی خود را لغو کرده و در حالی سرگشته به سفر رفت.
اطرافیان رابین می گویند، سرزنش های فرزندان و دوستان نزدیک، بدلیل فاصله سنی 15 ساله، او را کاملا گیج و بلاتصمیم کرده است.

این جشن تولد، قضیه را جدی کرد

1474-51

*شایع است کلوئه کارداشیان که از چندماه قبل با جمز هاردن یک ورزشکار تازه نرد عشق می بازد، هفته قبل به مناسبت 26 سالگی اش چنان جشنی برپا داشتند که به همه فهماند این رابطه جدی است.
کلوئه بروی یک قایق تفریحی بسیار گرانقیمت و لوکس، چنان تدارک دید، چنان مهمانان سرشناس را دعوت کرد و چنان تا 3 صبح با هاردن رقصید که دیگر جای شکی نماند که تدارک یک زندگی مشترک را می بیند، ولی این بار عجله ندارد.

پایان ساختمان خانه رویایی
آخر خط زندگی مشترک

1474-52

*شایع است بعد از پایان ساختمان خانه رویایی تام برادی فوتبالیست معروف و جیزل باندچن سوپر مدل معروف، ایندو ورقه طلاق را هم امضا می کنند.
ایندو که در سال 2009 ازدواج عاشقانه ای داشتند، با کنترل شدید از سوی جیزل، بمرور برادی کلافه شد و بارها اعتراض کرد ولی جیزل با عشق خود، با تقدیم دو فرزند و حتی تصمیم به کناره گیری از مدلینگ بخاطر زندگی زناشویی اش، این وصلت را حفظ کرد.
اخیرا جیزل فریاد برآورده که تام، بددهن و خشمگین، بهانه جو شده و زندگی را بمرور تلخ کرده و همین اخلاق بروی کارنامه ورزشی اش هم اثر گذاشته و چند فصل از بازی محروم شد.
اطرافیان می کوشند تا جلوی این جدایی را بگیرند، ولی شکاف عمیق تر از این حرفهاست.

اوئن ویلسون به یاری پدر رفت

1474-53

*اوئن ویلسون که اینروزها در فیلم تازه اش No Escape  بروی پرده آمده، در اوج مشغله و گرفتاری، وقتی فهمید پدر 74 ساله اش باب، در تگزاس دچار الزایمر شده، همه کارها را رها کرده و باتفاق دو برادر خود لوک و اندرو هر دو بازیگر سینما، سراغ پدر رفتند و اینک می کوشند تا شاید راه درمانی برای پدر بیابند و یا حداقل به نوبت در کنارش باشند. نکته مهم اینکه پدرشان فقط نوه اش را بخوبی می شناسد.