1475-46

ساندرا بولاک و حاملگی و ازدواج

1475-53

*شایع است در حالیکه ساندرا بولاک از دو هفته قبل مرد زندگی خود برایان رندال را به دوستان و همکاران معرفی نمود، ولی در واقع آنها از 6 ماه پیش با هم رابطه دارند و حتی یکی دو تن از نزدیکان ساندرا می گویند او حامله است.
ساندرا که یک فرزند خوانده بنام لوئیز دارد، تنها آرزویش مادر شدن بود و حالا دوستان می گویند او حامله است و بزودی با برایان ازدواج می کند.

التماس های اسکات به کورتنی

1475-55

*شایع است بعد از برملا شدن خیانت های اسکات دی سیک، کورتنی کارداشیان حاضر به دیدن او نیست.
اسکات که به شدت پشیمان شده، مرتب التماس می کند که کورتنی او را دوباره به خانه برگرداند تا در کنار او و بچه هایشان باشد، ولی کورتنی حتی با ارائه مدارک، اسناد و شواهد به دادگاه ثابت کرده که اسکات صلاحیت پدری و سرپرستی بچه ها را ندارد و در طی چند هفته گذشته وساطت دهها نفر برای آشتی به جایی نرسید.

جستین بیبر:
قلب من به خاطر سلینا شکسته است

1475-49

*شایع است با وجود دیده شدن جستین بیبر با دهها مدل و نوستاره، او هنوز خود را انسان دل شکسته و تنهایی می داند.
جستین 21 ساله، که به گفته اطرافیان بیشتر اوقات دور از صحنه در خانه خود تنهاست، بعد از جدایی از سلینا گومز 23 ساله، خود را دلشکسته می داند و اعتراف می کند هنوز آمادگی پذیرش عشق دیگری را ندارد. ایندو با هم چند قهر و آشتی داشتند و این سلینا بود که ناگهان خود را کنار کشید.

بهبودی جوان لندان چهره معروف تلویزیون

1475-50

*شایع است که تولد نوه ها و انرژی دوقلوهایش، سبب شد تا جوان لندان به سلامت کامل دست یابد.
جوان چهره معروف تلویزیون Good Morning America، بعد از ابتلا به سرطان سینه دست از کار کشید. حتی پزشکان همه امیدها را از دست دادند، ولی خود جوان می گوید تولد نوه هایم، عشق به دخترهایم و بالاخره انرژی 2 تا از دوقلوهایم، مرا به زندگی بازگرداند و من با نفس آنها به زندگی بازگشتم و اینک با نفس و انرژی آنها به زندگی ادامه می دهم.

جانی دپ تپل مپل!

1475-51

*شایع است جانی دپ تیپ و قیافه تازه خود را نمی پسندد، ولی همسرش امبر هارد او را در این شکل و شمایل دوست دارد! 

هفته قبل جانی دپ بازیگر سرشناس سینما، در آرایش مو و لباس و تا حدی تپل مپل، جلوی دوربین ها خیلی ها را دچار حیرت کرد.
جانی با موهای کوتاه، لباس رسمی، بکلی غریبه با شکل و شمایل همیشگی خود، حتی جلوی دوربین ها هم خوشحال بنظر نمی آمد، ولی گویا چنان تحت تأثیر همسرش قرار دارد که باید با همین تیپ غیرآشنا بسازد. جانی اینروزها با فیلم جدیدش Black Mass در نقش یک مافیای جنایتکار، دوباره گل کرده است.