1711-60

بهانه خوب زندگی

1711-61

• شایع است مکس اریچ بازیگر 28 ساله The Young and the Restless آنقدر عاشق دمی لواتو 27 ساله شده که بدون توجه به هشدارهای اخیر درمورد بغل نکردن و حفظ فاصله و بوسیدن، مرتب درحال به آغوش کشیدن دمی است.
دمی که یک دوره یکسال و اندی اختلالات روانی ها و بستری شدن دربیمارستانها، ترک اعتیاد، تازه به صحنه موزیک بازگشته و درحال خودسازی و ترمیم است، چنان با بازیگرجوان آمیخته است که شب و روز را با او می گذراند و می گوید او بهانه خوب زندگی تازه من است.

حکم بچه های کورتنی

1711-62

• شایع است کورتنی کاکس ستاره سابق سریال «فرندز» بدلیل بچه هایش تلاش میکند روابط خصوصی اش برملا نشود، چرا که قبلا سبب افسردگی و خشم بچه هایش از شوهرسابق اش دیوید آرکت شده بود.
اخیرا رابطه اش با جانی مک دید بازیگر معروف Snow Patrol او را در بن بست قرارداده چون همدیگر را به شدت دوست دارند ولی جانی هنوز نشانه ای از ازدواج نداده و بچه های کورتنی نیز تنها به ازدواج رضایت میدهند.

درطی یکسال 100 بارپرسید قصد ازدواج داری؟

1711-63

• شایع است اما رابرتس ستاره 29ساله سریال «American Horror Story» طی یکسال صد بار از دوست پسرخود گرت هدلاند بازیگر خوش آتیه 35 ساله پرسیده آیا قصد ازدواج با مرا داری؟ و چون هنوز جواب درستی نگرفته بود با گادت درمحافل هالیوودی ظاهر نمی شد.
دوستان نزدیک «اما» می گویند او خانواده مذهبی دارد و آنها برازدواج بسیار تکیه می کنند و گویا اخیرا کادت در دیداری با خانواده «اما» نشانه هایی ازتقاضای ازدواج بروز داده که اما حاضرشد در14 مارچ درلس آنجلس، با کادت به راحتی جلوی دوربین ها ظاهر شود.

پیگیری عاشقانه

1711-64

• شایع است پیگیری عاشقانه جولین هاگ و بروکز لیچ، سرانجام به پیوند دوباره انجامید.
جولین ستاره 31ساله تلویزیونی با عشق با قهرمان سابق هاکی ازدواج کرد ولی بدلیل مشغله شغلی جولین بین شان اختلاف افتاد و تصمیم به جدایی گرفتند دوستان نزدیک میگویند ایندو چند هفته بعد از جدایی به هرطریقی بود جلوی دید هم ظاهر شدند هرکدام به محفل و مجلسی میرفتند دیگری هم ظاهر می شد تا هفته قبل این پیگیری ها به آشتی پنهانی و بعد آشکارا انجامید و دوباره زیر یک سقف رفتند.

آریانا عشق تازه خود را پنهان کرده!

1711-65

• شایع است آریانا گرانده خواننده 26ساله روز، با همه وجود می کوشد تا رابطه عاشقانه خود را با یک مشاور املاک لوکس پنهان نگه دارد.
آریانا با دالتون گومز درآخرماه ژانویه آشنا شده و خیلی زود هم روابط شان داغ وعاشقانه شد، ولی آریانا بدلیل جنجالهای عاشقانه دوسه سال اخیرخود، از هردوربین و هر گزارشگری فرار میکند تا این رابطه پنهان بماند تا بقول اطرافیان تکلیف اش روشن شود.
دالتون تا امروز بیش از 10 دوست دخترداشته و همین آریانا را ترسانده است.

2سال انتظار زن و شوهرمعروف

1711-66

• شایع است انتظار دو ساله کیلی کوکو ستاره 34ساله سریال پرطرفدار سابق Big Bang Theory که بصورت مرموزی جلوه کرده بود و هربار زمزمه ای شنیده می شد از جمله اینکه کیلی بعد از ازدواج با کارل کوک 29 ساله دچارتردید شده و به زندگی در هتل ها و آپارتمان های اجاره ای تن داده است.
هفته قبل کوکو و کوک اعلام کردند، آنها برخلاف این زمزمه ها، درحال ساخت خانه رویایی خود بودند و اینک که آماده شده درحال خرید وسایل و مبلمان ونقل و انتقال هستند.