1712-43

چرا مایلی دوست پسرش را میکاپ می کند؟

1712-44

• شایع است دیوانگی عشق، کودی سیمسون خواننده 23ساله استرالیایی را تا آنجا برده که حتی خود را به دست مایلی سایروس عشق خود می سپارد تا او را چون زنان آرایش کند و لذت ببرد.
به روایتی درقرنطینه بودن، آنها را به فکرهای تازه کشیده ازجمله مایلی تصمیم گرفته با آخرین وسایل آرایشی چهره کودی را کاملا تغییربدهد، تا آنجا که برایش مژه، ابرو وخط چشم و گونه بسازد و همه را هم به سلیقه خود خلق کند.
کودی برای اینکه عشق تنوع پرست خود را راضی کند همه کار می کند، از کولی دادن، تن به آرایش و میکاپ دادن درهر نقشی در ویدیوها ظاهر شده، تا ثابت کند چقدر دیوانه مایلی است!

نشانه آزارهای امبرهرد برچهره جانی دپ

1712-45

1712-46

• شایع است چهره جدید جانی دپ بدون موهای بلند و لباسهای عجیب و غریب، درواقع خبراز حوادثی دارد که درطی دو سال گذشته بدلیل همسرسابق اش امبرهرد براو گذاشته است.
چهره جدید جانی که بسیار لاغر وتکیده وغمگین است، به قول اطرافیان، اثرات اذیت ها وآزارهای روحی امبر و اتهامات بی ریشه ای است به او نسبت داد ودرحالیکه مدعی بود مرتب از جانی کتک می خورد، معلوم شد مرتب کتک میزده وانگشت او راهم بریده است.
جانی به گفته دوستان با برملاشدن دروغ های امبرتاحدی آرام گرفته وحتی او را سو کرده است ولی سایه اندوه و فشارهنوزدرچهره او دیده میشود.

سکسی ترین بیکینی درقرنطینه!

1712-47

• شایع است پوشیدن سکسی ترین بیکینی ها درشرایط قرنطینه از سوی «لارسا پیبن» مدل معروف سبب شد تا خیلی ازستارگان و مدل ها ناگهان به فکرنشان دادن بدن های سکسی خود درخانه هایشان بیفتند.
لارسا 45 ساله در موقعیتی که ازخانه خارج نشده تازه ترین و سکسی ترین بیکینی ها را در تن کرده و آنها را در سوشیال میدیا بخصوص در اینستاگرام به نمایش گذاشته و صدهاهزارنفر را به سوی خود جذب کرده وکلی هم خواستار پیدا کرده است وهمین دیگر مدل ها و ستاره ها را از خلوت خود بیرون آورده و رقابت بیکینی های سکسی را از درون خانه های خود آغاز کردند.

کایلی چرا حضورتراویس درخانه مادرش را پنهان می کرد؟

1712-48

• شایع است علیرغم شنیده شدن صدای تراویس اسکات، درگردهمایی ایستردرخانه کریس جنر، همه ازجمله کایلی جنراصرارداشتند چهره تراویس در دوربین ها دیده نشود.
تراویس و کایلی درسال 2019با برملاشدن خیانت تراویس با وجود دخترشان، از هم جدا شدند ولی در طی یکسال گذشته، ایندو بخاطردخترشان «استورمی» 2ساله، مرتب باهم دیدارداشتند ولی کایلی حاضربه آشتی نشد.
هفته قبل به مناسبت ایسترهمگی درخانه جدید کریس درپالم اسپرینگ گردآمدند و به گفته اطرافیان، آنها همه سعی خود را کردند کسی ازحضورتراویس اطلاع نیابد ولی دریک لحظه جلوی دوربین صدای تراویس شنیده شد ولی خودش دیده نشد. میگویند کایلی حتما مرد دیگری درسایه دارد و نمیخواهد حضورتراویس همه چیز را بهم بریزد.

مهرتائید ماریا کری بر رابطه عاشقانه خود

1712-49

• شایع است ماریاکری با برگزاری جشن تولد 37سالگی دوست پسرش، درواقع بر جدی بودن این رابطه مهرتائید زد.
ماریا کری 50ساله بعد از دو سه دوره عشق و عاشقی وازدواج و شکست، سرانجام مدیربرنامه های خود برایان تاناکا را برای زندگی احساسی خود برگزید و به مرور دو فرزند دوقلوی خود از همسرسابق اش نیک کانون را با تاناکا عادت و هم سو وهمدم کرد و بدلیل اینکه تولدشان تقریبا با یکی دو روز اختلاف است آنرا بیک روز انتقال داد و به همه اطرافیان گفت من مرد زندگیم را برگزیدم.

ماجرای پسر تام بردی چگونه به انجام رسید

1712-50

1712-51

• شایع است ماجرای پسر12ساله تام بردی از دوست دخترسابق اش، تا مدتها برای اطرافیان بصورت معمائی لاینحل باقی مانده بود درحالیکه درپشت پرده رخدادهای دیگری را شاهد بودیم.
در اصل زمانی که دوست دخترسابق تام، بریجیت مونیماهان حامله بود، تام عاشق جیزل باندچن سوپرمدل معروف شد وحتی تصمیم به ازدواج با او گرفت. همه پیش بینی یک جنگ بزرگ را میان آنها می کردند ولی صبوری جیزل و سیاست تام بردی، سبب شد، آنها با هم ازدواج کنند ولی در تمام مراحل تولد فرزند تام و بریجیت حضورداشته باشند و با تعهد اینکه همه اختیارات فرزند در دست مادرباشد و همه هزینه های زندگی آنها تامین شود قضیه حل شد واینک جک 12ساله دومادر مهربان دارد. بریجیت هم با مرد مورد علاقه خود ازدواج کرده و گاه با تام و جیزل هم دیدار دارد.